星期四, 7月 08, 2010

又要消滅,又要遮住可惡既痘痘


前排上司問我,仲乜出咁多瘡瘡既你,平時你唔會咁架!

唉..... 我唔想的,平時我已經好注意皮膚既狀況,又唔會食太熱氣既野,但生理期前引致既皮膚變化真係避無可避!

早前收到 PR sent 黎 DR. WU 既產品,係淨痘調理遮瑕膏 (ACNECUR SOOTHGING CONCEALER WITH NIACINAMIDE),好唔好用?嘻嘻,佢已經成為左我化妝袋入面一定要有既野黎唷!


牙膏裝,用幾多份量好易控制!



官方資料:
遮瑕抗痘雙效合一,專利抗痘成份Ac.net™搭配微量水楊酸及多種植物萃取精華,並結合天然礦物質微晶粉體,在遮蓋痘痘的同時發揮調理舒緩肌膚功效,加強角質代謝,改善粉刺以及面皰、痘痘問題。
產品型號 : PKC
容量 : 10ml
主要成份 : 淨化抗痘複合物Ac.net™、水楊酸、維他命B3、維他命E、茶樹尤加利精油、天然礦物質微晶粉體
適用膚質 : 所有膚質適用,特別適合醫學美容後或較易敏感的膚質

一用既時候,聞到茶樹油既味,原來有茶樹尤加利精油,平時夜晚我都有用 Body Shop 既茶樹油黎點係暗瘡位置,朝早就會用呢枝,專利抗痘成份Ac.net™成份係啲乜野黎呢,我就唔係太清楚了,但每朝化妝時搽左佢黎遮住暗瘡,感覺比用普通遮瑕膏好,因為佢可以邊殺瘡瘡邊遮瑕,可能佢有精油成份,我覺得過一段時間佢會化左,要補搽,所以而家 Keep 住帶起化妝袋內,有見到起瘡瘡就搽佢,佢未至去到其他暗瘡膏好快咁扯乾暗瘡令佢淍謝,但就可以慢慢咁令暗瘡好返!所以如果你平時好似我咁會有暗瘡既煩惱,可以試下喎!

顏色比我膚色深少少,但印開又OK喎,遮瑕度我覺得係中度,唔係話好厚既遮瑕膏!(按圖可放大)


淨痘調理遮瑕膏 $190

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin