星期日, 7月 11, 2010

BE x「reenex膠原自生整合療程」體驗之旅 - 高效膠原自生組合療程篇



記得我上個月我去左 Reenex 試左佢既 CPS 更生活膚療程嗎?(相關文章)上一次,係用CPS水基酸黎去角質,今次既高效膠原自生組合療程究竟係乜東東呢?

今次我都係揀返上次係北京道1號 Reenex 既分店,治療師都係甜美既 Ah Wing,
高效膠原自生組合療程其實係由「冷凍光學膠原自生療程」同「HGF 激活細胞增生療程」等我講下個日做過啲乜野黎先!

(圖片,年輕肌膚因底層有彈性,形成三角肌紋理,但當肌膚老化,底層骨膠原流失,三角肌紋理消失!皮膚失去彈性)

今次唔駛做皮膚分析,一開始就入房開始療程,首先都係做左卸妝同清楚既程序,一邊做一邊講解等下要做既療程,「冷凍光學膠原自生療程」透過1540nm 既冷凍光學,能夠深入真皮層的骨膠原所在位置 200-500 微米,活化纖維母細胞 fibroblast 增生骨膠原,提升肌膚彈性同承托力,有效咁改善同預防各種老化徵狀,同時更能變細過於發達既皮脂線,改善過盛既油脂分泌!Ah Wing 進行療程先,有提過話可能有少少痛,如果痛就出聲,但因為佢有「Koolburst」既科技,以5度冷凍既技術保護同鎮靜皮膚,所以成個過程我都唔覺得仲涼涼地,令一向唔想做激光等光學既療程有所改觀,而且令細胞增生既概念實在係好,底層皮膚識增生膠原,皮膚先更有彈性呢!



之後就係做
「HGF 激活細胞增生療程」,就係利用真空水漾煥膚淨肌,用真空吸頭,一邊注入營養煥膚液,另一邊就吸就角質同污垢黑頭等等‧再用另一吸頭,去係鼻頭呢啲多黑頭同油垢既地方再吸,咁皮膚就更加乾淨!





(圖片:上圖都係用吸頭吸污垢既情況,下圖就係吸出黎既污垢既水)


(this pic from She.com)

而呢個療程貴係光學冷凍光學外,另一樣就係同上圖有關,見到嗎?呢枝野呢,最下面有個頭既導入頭,而治療師手楂住套入左導入頭既係專比導入用既「人體生長因子Human Growth Factors」,成枝導入百多種既人體生長因子會全部導入肌膚內,為肌膚注入各種營養!

做完呢個療程一次,雖然治療師話效果唔會好明顯,都係要做多幾次先有明顯既效果,但我覺得比上一次做 CPS既時候,感覺明顯好多,有光澤左,而吸黑頭既過程比一般坊間其他用針清黎得乾淨而且唔傷皮膚,做先導入人體生長因子後,仲會敷多一個面膜,由刺激底層到骨膠原再到深層清潔然後到比肌膚補品,係一個好全面又好有效既療程!


多謝 BE x Reenex 今次提供既體驗,都多謝 Reenex 會送出
「CPS更生活膚療程」大家可以按下圖去登記試做,除左可以試做 CPS 既療程外,體驗完之後仲會送BIODERMA 防敏深層卸妝潔膚水添唷!

免費體驗
$730的「CPS更生活膚療程」

$ 198 BIODERMA 防敏深層卸妝潔膚水 (250ml)

*$500 discount for any net purchase over $10,000
(this one for if you join the service)

又到問問題既時候了,記得上一回 CPS 篇既問題嗎?

今集既問題係:高效膠原自生組合療程係由邊兩個療程組成?

有興趣既朋友請記底答案,再連同其他既答案,係最後一篇既時候回答!


到時我會抽一位朋友送出小禮物一份!希望大家都參加唷!

如有任何問題,可以 email to littlebluebb@gmail.com 給我唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin