星期五, 7月 02, 2010

頭皮都要按摩?


你平時有按摩頭皮嗎?

大家對面部皮膚照顧得一絲不扣既時候,頭皮既護理有注意過嗎?

因為我有甩頭髮既情況,一度曾經好擔心,所以好耐之前呢,有頭髮測試我都有去做過,一般人頭皮既髮囊有2-4條頭髮,我就大部份都係2條,但幫我做測試既人話我都叫做正常,只要小心護理,就唔會有大量脫髮既情況!

所以個時就去物色左一啲搽頭皮既產品,每星期做一次頭皮按摩,頭皮都係皮膚,我覺得頭皮健康先可以有健康既頭髮,另外,有時用左唔適合既洗髮用品,又會另皮屑產生,好困擾呢!

最近係she.com見到一段叫「1 分鐘頭皮按摩」既片,係 Head & Shoulder 為新品既推廣,名為Hair & Scalp 系列共有4款產品,除了洗髮乳(HK$39.9/200ml)、潤髮乳(HK$39.9/200ml)及密集修護髮膜(HK$59.9/180ml)等一 般日常頭髮護理產品外,最特別的是當中的頭皮頭髮按摩霜(HK$89.9/200g),我對頭皮頭髮按摩霜好感興趣,不過仲未見到有得賣呢!

未有得買黎,睇住條片學下點按摩先,女仔可以學黎幫男朋友做頭皮按摩呢!



據講呢個系列係日本及台灣熱賣的,好期待7月中 Head & Shoulder 既 Hair & Scalp組合係香港正式發售呢!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin