星期三, 7月 07, 2010

dermes相信永久「No Pain體驗號」夏日巡遊

收到 dermes PR email 過來的資料,dermes 有免費體驗呢,可以比想試又唔知好唔好試既你唷!

免費體驗dermes全新無痛激光永久脫毛 

贏取脫毛療程大獎

炎夏盛事!相信永久的dermes引入全新SHR無痛激光永久脫毛技術,讓女生更輕鬆、舒適自在地享受「真正永 久、真正無痛」脫毛。為了與眾分享這個夏之喜悅,dermes激光永久脫毛中心派出相信永久「No Pain體驗號」遊走全港多個熱點,愛美的女生可即場速試全新無痛激光脫毛,更可有機會隨時拿走大獎!

免 費潮試 最新無痛激光永久脫毛

必 享:人人必中獎+壓軸大抽獎

79日至18日期間,相信永久的dermes連續10天派出相信永久「No Pain體驗號」,慶祝dermes引入全新SHR無痛激光永久脫 毛技術,讓總愛兩全其美的女生,親臨No Pain體驗號」親身速試這個全新無痛激光永久脫毛技術,並可登記免費體驗全 新SHR無痛激光永久脫毛療程乙次*最高價值$6,840)。此外,更可即場獲贈潮流小禮物,並參加人人必中抽獎及壓軸大抽獎,得獎者有機會贏得價值$18,000dermes無痛腋下激光永久脫毛療程(共3名)!萬不能錯 過。

*只適用於首次試用dermes 激光永久脫毛療程及年滿18歲之新女客戶。

網上 隨時追蹤「No Pain體驗號」

dermes相信永久「No Pain體驗號」遊走銅鑼灣、尖沙咀、旺角、中環等多個熱點,讓妳率先體驗 「真正永久、真正無痛」脫毛!只要登入www.dermes.com.hk/nopain便可尋找「No Pain體驗號」的蹤跡!

NEW!


之前我都有參加過 dermes 既體驗 (相關文章),個次試過之後,我既upper lips 過左好耐先再生毛毛出黎,好正!而家隔幾日啲毛毛又生返出黎... 好煩呢,我都好想join dermes 既package, 但要儲錢讀書,唔可以駛錢呢...... (讀左書先可以再搵多啲錢黎花!嘻嘻!)

抽唔到時間去上呢個function 體驗都唔緊要,大家可以click 以下既link,可以預約去dermes 既centre 體驗!


http://www.dermes.com.hk/edm/201007/DBLXF0810E/form.aspx?ref=DBLXB0810E

包括有:

Free Skin analysis

Free trial of dermes laser hair removal treatment (ie. Upper lip/underarms/abdomen line)<--- 仲可以揀想試既位添唷!

7-days skin care set after trial


部份資料由客戶提供



沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin