星期日, 7月 18, 2010

生日飯

剛過的生日,朋友和同事們都分别和我吃了數餐生日飯,多謝大家唷,因為今年我沒有搞生日會了,大家都記得我生日,實在太感動了!

早前寫了一篇關於 30歲 的文章,多謝大家既留言鼓勵,其實我唔算係非常正面思想的人,但近年的確想法正面多了,雖然過去發生好多不開心的事,甚至否定了自己,但又可能因為這樣,現在想法的確和以往有所不同,感謝人生中出現過改變我的人,我知道我的人生會因為改變而改變,當然是變得更好唷!

今年首餐生日飯,因為人數多,所以選了金田日式放題,這間比我上年選的松屋好好多,起碼魚生不是細細粒咁,食物質素也不錯,而且今次訂了房,較光猛,不過次次上食物都在門口那邊,要夾野食好遠,最後原來妹妹食了很少野食,返到屋企要再食野,我沒有留意到呢.... 都是我照顧不力吧!(我掛住傾計添, hahahha)

第二餐是公司同事們和食的,揀左金羅寶韓國料理,其實我同同事仔成日都去食,今次仲同同事仔share 野食,叫左個海鮮麵,好鮮既蝦味,正!另外仲有我最愛既牛肋骨,必吃!

第三餐係最頑皮既朋友請吃既生日飯,但係我自己等位囉....... 等左成個鐘先有位喎,係邊間,就係係 Langham Place既近又吉列黑豚專賣店,我企係旁邊等位,個侍應都可以細聲到我聽唔到佢叫我既 No.!好無奈,因為佢次次叫 No.我都已經好留心聽......到我地入座,首先每人會有碗仔自己磨既芝麻,未食飯已經有野玩,自己即磨既芝麻會比預先磨好既芝麻更香!再加醬汁要黎配豬扒,好美味!


我叫既套餐係自由配搭,可以揀自己想食既食材配搭!仲有一大堆可以添食既椰菜絲,好好味,豬扒唔算係好滑,但炸得剛剛好,不會太乾!(但都係覺得媽媽煮既豬扒味好多,我都要學煮先得!嘻嘻)



朋友仔點這個就幾得意,夾心豬扒,揀左芝士夾心!幾得意又幾好味唷,下次如果再食要食呢個先得!


呢個唔係頑皮個個朋友仔,係另一朋友仔阿柑,影返張相留念先,今年佢已經同我一齊食左兩餐生日飯架啦!啜啜!


多謝頑皮朋友仔同阿柑唷!嘻嘻!



今年正日生日係新曆舊曆一齊,唔知點解喎,唔係每19年一次既咩?我未到38歲喎,哈哈,正日生日另一朋友仔約左我食魚,我好喜歡吃魚的唷,好難得朋友仔記得我生日又記得我喜歡吃魚,位於油麻地的叫巴蜀烤全魚,我聽過但未去食過,屬於川菜既烤全魚,由朋友仔發板,揀左剁椒烤全魚,成條魚上,好大條唷,揀剁椒應該係因為我係食得太辣,但剁椒係咩黎呢?我又唔係好知喎,烤好魚後用魚湯滾住,再加上配料,好好味,食晒成條魚!我應該會再約朋友去食過呢!金菇好少添,因為佢吸左啲味好好味,如果多啲金菇多啲就好啦!


呢個烤全魚有特色唷,多謝朋友仔!

今年生日無特別搞活動,但我本來是一個好易開心同滿足的人,所以今年覺得好開心,多謝咁多位朋友仔!啜啜~

對了,今年很多願望,希望會一一實現吧!學Little Ka ,大家借啲運比我,希望我想讀既課程會收我唷!!!!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin