星期日, 5月 09, 2010

最愛紅炆牛肋骨煲 - 金羅寶韓國料理 Jin Luo Bao Korean Restaurant


其實閃閃公司係灣仔,但搵食多數係銅鑼灣,一來多啲野食,二來易搵位啲。

最近同事仔介紹去金百利飲食樓層既金羅寶韓國料理吃午餐!其實閃閃好少去金百利食飯,因為食過幾次都覺得個度呢野唔好食,本來去金羅寶都諗住佢唔好食,但原來都有例外既。

閃閃最喜愛就係呢個牛肋骨了。真係超喜愛,之後每次想起,就會和同事一起去吃!

牛肋骨好多肉,大大舊,肉都已經入晒味,好好食,配埋啲紅蘿蔔同蘿蔔,好好送飯!好惹味!



午餐有飯同湯,仲會有飯後甜品同生果!


餐前小吃一樣好正好好味!



呢個魚魚小吃我好愛吃,每次去食見到冇都會問侍應換魚魚黎食!


另外食韓國菜唔少得食石頭飯!


一上菜侍應就會撈好啲石頭飯,你可以加辣醬,又或者唔加!
呢個石頭飯我比較少吃,因為真係好鐘意食牛肋骨!
但呢個石頭飯都好好食的,最愛有少少焦,好香口!



另外呢個炒粉絲水準就唔多穩定,有時炒得好好食,有時就炒得太濕!
不過又係我少食既野,因為個牛肋骨食晒已經好好好飽肚了!



金羅寶韓國料理 Jin Luo Bao Korean Restaurant
銅鑼灣記利佐治街1號金百利廣場6樓
Jin Luo Bao Korean Restaurant
6/F, Island Beverley, 1 Great George Street,, Causeway Bay
電話 : 2895 3986

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin