星期一, 5月 03, 2010

和 SK-II 有個約會



多謝 HKCOSME.COM 既邀請,上星期出席了 SK-II 為 Beauty Bloggers 們搞既Gathering!今次活動係 SK-II 位於 CWB SOGO CLUB 13 樓既BeautiQue!

BeautiQue 既意思,係揉合左 Beauty 同 Boutique 既意思,而SK-II一向都比較少專門店,多以 Counter 形式經營,我地多數係萬寧,Waston's , SOGO , Lane Crawford 等等見到 SK-II 既 Counter !


去到 BeautiQue ,品牌公關好細心咁準備左小吃比一眾未食飯趕黎既 Bloggers 們食少少野。

平時對SK-II 既認識,就係神仙水 (Facial Treatment Essence),今次有機會更加了解 Secret Key背後既神仙水!

如果有留意廣告,都知道神仙水既發現係源自係日本米酒釀造廠(Sake Brewer),當時一名日本既科技家,發現釀酒工人既雙手特別細緻,最令科學驚奇既係,其中一位年紀老邁既釀酒婆婆,雖然臉上滿佈皺紋, 但係佢既雙手就非常白嫩細滑,猶如少女般既細緻肌膚!!呢個就係三十多年前既發現,經過左長達五年既研究,搵到 Pitera (活細胞酵素精華),而正式命名為 SK-II Pitera!

時至今日,除左神仙水之外,SK-II仲推出左唔同既產品,今次 Gathering 除左介紹SK-II Pitera 神仙水既起源之外,仲介紹左新出既 Cellumination 既系列!


SK-II 既代表為我地介紹Cellumination 系列既用法,今時今日除左令肌膚白淨之外仲唔夠,品牌方面推出左令肌膚好似打左燈一樣既美白亮肌既效果!


只要肌膚有高既透光度,就可以做到好似打左燈既效果!


即刻試下 Cellumination Essence 環采鑽白精華!試下手,好水好易推,而且好快吸收好爽身!

產品資料:



Cellumination Essence 環采鑽白精華 HK$820/ 30ml


日本葯用美白美容液,含 De-Melano P3C 的環采環白複方,能有效抑制黑色素的傳遞及形成,同時促進葡聚基糖 (GAG)的形成,從而使肌膚組織飽滿,延緩膠原蛋白及角化蛋白醣化。




Cellumination Deep Surge 環采鑽白修護霜 HK$800/ 50g

一覺醒來 肌膚感覺潤澤飽滿有光采, 彷如喚醒內在光芒,能於睡眠間持續滲透6小時,終結暗沉肌膚。具高度保濕力,給予肌膚清爽不油膩的潤濕感,同時高效改善肌膚黯黃。並提升肌膚表層緊緻度,肌膚由內而外散發鑽白光芒。




Cellumination Essence-in Foundation 環采鑽白精底 SPF23 PA++
粉芯HK$400/10.g ; Case HK$170

延續品牌首創的螺旋凝霜設計,美白凝霜層含嶄新 三原色的水晶複合粉末,蘊含環采鑽白複方,上妝時持續美白修護,使肌膚散發如鑽石般的光采;棕褐色凝霜層則加入智慧遮瑕份子,包括獲日本厚生省認証、比麴酸效能高出5倍的美白成份 De-melano P3C; 4倍濃縮 Pitera 及馬達加斯加美白積雪草,自然掩蓋黑斑、雀斑、毛孔。美白遮瑕同時,具有防水、防汗、防油及防曬功效,全面打造鑽白剔透美肌。



品牌公關介紹完後,就係各自做皮膚分折既時候,測驗肌膚既Aura 度,同埋測試最想了解既肌膚問題!


我就測試左肌膚既斑點問題,原來係電腦分析下,我既肌膚都係算明亮,而且斑點唔多呢!


Aura Decode 有74添呀!算係高分的!當然越高越好!我自己就想係用完呢個 Cellumination 系列後,再去測試 Aura Decode 睇下肌膚既透光度有冇提升!


另外就係要測試面珠既肌膚顏色同頸項既顏色,從而揀選岩自己既粉底!


呢個測試閃閃真係高度推介呢,因為之前我都試過係其化品牌做過類似既測試,但係只係測試面既皮膚,往往測試出黎既粉底顏色原來唔適合自己,但SK-II呢個測試就比較全面,可以照顧埋頸既顏色,測試結果所揀既顏色,我搽上面後同頸既顏色好 Match,唔會有兩截色既情況





大家都好留心同埋做分享呢!



多謝 SK-II 方面,送左今次既系列比我地試用,第二日我已經急不及待試用!



一個 Tube 既分量搽抺全面,精華好水水,乳白色既精華很易吸引!



修護霜只要黃豆般既分量,印上面上,配合埋精華一齊用,可以持續滲透六小時!而且早晚都可以用,透白既修護霜冇咁水,但係又係好易推開同好快吸收,感覺好清爽!


最左邊係未搽任何野的水份測試,中間係搽左精華同修護霜既水份測試,而最右邊係過左大約十五分鐘後既水份測試,一般美白產品都比較乾,但呢個 Cellumination 既系列就高度保濕!

用後感
只係用左幾日,皮膚冇之前咁暗啞,粉底既份量相對用少左,因為皮膚明亮左,而個粉底好正,可以又美白又做到遮瑕,而且我好鍾意用左呢個粉底唔駛再加碎粉係面,雖然佢轉化做粉底冇我以前用過相類轉化做粉狀既咁明顯,但都算ok 唷!最重要係好薄都可以做到遮瑕既效果,唔會粉樣!(最怕粉樣!)

最近一個朋友形容佢其中一個女仔朋友:佢好重視佢既皮膚!
事源係個個女仔朋友皮膚又白又滑,呢句說話真係深深咁印係我腦海裡面,女仔呢... 真係唔懶得,要好好保養呢!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin