星期一, 5月 24, 2010

Immudyne fasten club 斷食組合-瘦身戰隊斷食分享


有沒有看過我月初時的一篇博文「斷食 = 唔健康???」這是我參加了莎莎的「Immudyne fasten club 斷食組合-瘦身戰隊」成員,安排了早前的的星期六及日進行為其兩天的斷食。




May 8, 2010 (Sat)

早上九點多起來,肚子有點餓,但當然想起今天要斷食,刷牙洗臉後,去磅一磅重,再去沖Immudyne fasten club ,1:1 的比例,我先喝了一點,然後開 DVD 去看戲,其間又喝了一點,晏啲又再喝一點,中午去午睡,睡了三小時,然後一直喝 Immudyne Fasten club,到晚上十二點去睡。

其間媽媽煮了美味的午飯,還煲了鮑魚雞湯,最後我忍唔住,喝了一碗片了油的雞湯,晚飯的時候,媽媽要我吃了兩隻蝦仁炒蛋 (破了戒....)

May 9, 2010 (Sun)

比星期六還早起床,一起床磅一磅,嘩!輕了六磅,看來我的水真多,但我今次斷食的重點不在減肥上,雖然我想減,重點在排毒和清一清腸胃。肚不太餓,又喝了一點 Immudyne Fasten club,但忘記了要喝水,中午才想起要喝水的,一直都是飲 Immudyne Fasten club,其間想食野既感覺可以講係完全冇,只係好想飲野。

朝早的時候,開了一套有關法國野食既片叫 Julie & Julia ,我自己唔記得左自己斷食!但又冇肚餓既感覺,只要一有想食野既感覺就去飲 Immudyne Fasten club,之後和媽媽一起睇 Now TV 的飲食節目!

中午既時候,我帶左妹妹既 Baby 去公園玩,又帶 Baby 去 Supermarket Shopping ,雖然去左 Supermarket ,但都冇話想食野,而且冇話因為冇食野而手軟腳軟,反而個人好清醒,我仲係 Supermarket 買左整木槺布甸既材料,帶木槺布甸比同事食!係咪好大挑戰呢!

當晚仲好早去睡,第二朝都係有啲肚餓,但係就冇話手軟腳軟,返到公司買左個飽食!
第二日既斷食成功!

之後都唔可以食太多野,仲要配合" Daidai Diet" 每日餐前食三粒!幫助阻隔係復食期脂肪既吸收!


總結:我覺得一年斷食三次,自然療法對身體整合好有幫助,可以比腸胃抖一抖,今次斷食期間輕左六磅,之後一星期體重回升但都比未斷食前輕左2磅!其實係斷食期間唔好只係心裡面不斷諗住要減肥要斷食,反而係諗 Reset 身體,令身體健康等等比較正面既諗法,都可以令自己冇咁易想食野,另外顏色學都指出藍色係會減低食欲,大家可以試下唷!

好多謝 Sasa 今次提供既斷食試用!!!估唔到我可以做到呢! YEAH!!!!!!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin