星期一, 5月 17, 2010

Miryoku 日式42式鴛鴦按摩透明質酸嫩肌面部護理


早前收到 Beauty Exchange PR 既電話,問我試唔試做日式既 Facial,可以試做喎,岩時間當然試啦!但聽到話要拍 Video,都考慮左一陣,有睇開我個 Blog 既朋友仔都應該睇過我素顏樣,PR話唔會影做緊 Facial 既相,咁好啦!我就答應左了!

多謝 BE 既邀請,我同另一位 Blogger Ta小妹 Zita (相關文章) 去左 Miryoku 位放銅鑼灣既店試佢地既42式鴛鴦按摩。(之前一路都唔知係邊位 Blogger 同我一齊試做,原來係靚靚空姐 Zita 呢!佢眼大大,皮膚又勁白,正!)


今次試做,首先係要做皮膚測試先,平時我去開既美容院,都係美容師覺得我岩做啲乜野就做乜野,今次係 Miryoku 做 Facial ,首先要做皮膚測試!

呢首儀器可以測試到表層同底層既皮膚。分別要影一張正面同側面既相黎做分析!


得出黎既結果係我皮膚底層好敏感,好缺水,底層有好多黑色素,可能係因為細個有好多年都係泳隊成日游水既關係,而家年齡不斷增長既時候,黑色素慢慢咁浮出黎.....,而因為缺水既關係,令皮膚出左好多問題!美容師話我要補水補水!只要補返水,皮膚好多問題都可以得以舒緩!




最後美容師同我揀左 HY- 透明質酸, CO - 膠原蛋白同埋 PL胎盤素!(呢三樣都係為左我呢塊又敏感又要補水既面而揀的)


之後就入房做 Facial 啦!美容師事先問左我有冇對乜野香薰有敏感,佢地揀選左佛手柑同洋甘菊,Set 好間房,播埋柔和既音樂,可以入房做 Facial 啦!(好細心唷)



講下個流程先
卸妝 -> Peeling -> 超聲波精華導入 -> 42式鴛鴦按摩 -> 軟模

42式鴛鴦按摩究竟係乜呢?呢套按摩手法係日本導師黎香港教授,鴛鴦既意思係唔係我地平時做 Facial 既時候美容師兩邊既手勢都係一樣,而呢個係一隻手黎按穴位,另一隻手做提升既動作,手勢十分之輕柔,幾舒服的。

做完之後,皮膚感覺好嫩滑,肌膚比未做前細緻同有光澤,上妝粉底更貼!

補上官方資料:
理想の肌 自然美肌

Miryoku在日本擁有超過30年歷史,是全國美容院公認的專業護膚品牌,其崇尚的天然日式美學概念,就是讓您拋開生活煩惱,舒緩工作壓力,使肌膚及身心得到放鬆,進入忘憂境界。

Miryoku Beauty Salon 全店採用日式的裝修設計,再配合簡約佈置及柔和燈光,給您閒適感覺。置身其中,可享受由日本導師教授的一套日式美學按摩手法,再配合Miryoku天然的專業護膚產品,即時讓您的肌膚光采動人!

「42日式美學面部護理」就是由這美學概念演繹出來的42式鴛鴦按摩手法,其精髓就是要讓客人進入完全放鬆的靜止狀態,讓肌膚細胞自我修復,回復健康。

Ó美容師會針對各種的肌膚問題,調配不同的精華素Ò

多謝 BE 同 Miryoku 既安排試做!

後記:今次係第一次去拍呢啲 Video,完全唔知應該要點好,只係知應該笑好啲既,就一路 Keep 住笑,但係勁機械式,應該超唔自然,希望唔好太醜樣就好了............>.< 大家睇到唔好笑我 ~~~~~~~~~~

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin