星期日, 5月 30, 2010

放大靈魂之窗

如果你出門,只可以用一件妝物去化妝,你會揀以下那一種:

A. 粉底
B. 眼睫毛液
C. 眼線筆/液
D. 胭脂


我自己呢,會揀眼睫毛液﹐因為我自己內雙眼皮,平時畫左眼線其實都唔多覺,胭脂同粉底我都需要,但因為搽左眼睫毛液個人會精靈啲,所以我揀左眼睫毛液!

早前應 PR 的邀請,參加左【MOD MAKEUP‧與「目」俱增 Beauty Workshop】,超實用既工作坊,雖然我平時比人既感覺係化左妝,但都只係化左妝,唔好化好妝!冇好好利用化妝技巧去突出應該要突出既部位,由其係眼,今次上呢個 Workshop ,雖然只係講眼,但真係可以用獲益良多黎形容!


(上圖,MOD Makeup 為一眾 Beauty Bloggers 準備既小食,好細心唷!)


Workshop 係 MOD MAKEUP 進行,由星級化妝師 Jonathan Li 傳授美目增大 1.5倍秘技,Jonathan 佢個人好風趣,原本 Workshop 係 7pm 至8.30pm,最後10.30pm先完,講緊既係呢三個半鐘都係講眼妝,應該已經係濃縮版,學左啲咩呢,等我簡單同大家分享一下!

(今次 Workshop 既妝物全部都係 Estee Lauder 既產品呢!)

首先每一派一張紙!上面有一個眼型,好大家都攞張紙出黎,畫一隻大家心目中既大眼妝!



好啦!再睇下自己畫既大眼妝,我心目中既大眼妝,係有長眼睫毛,一條粗眼線係眼尾微微向上提升!下眼線由眼角至眼中!再戴個大眼 CONS!



Jonathan 教既當然同我心目中既眼妝有好大分別啦!首先,佢問我地覺得眼線重唔重要,對平時唔畫眼線既我,當然係覺得唔多重要,不過我自己都知道畫左眼線呢,對眼係會大啲,但係一般教化既眼妝都話眼尾微微拉長提升,我成日都畫唔到呢個效果!

唔緊要,原來 Jonathan 話而家唔興拉長提升架啦!睇下面呢張圖就明白!

Jonathan 話係眼尾水平咁,拉長眼線,可以再因應需要既效果拉長 1 cm 至 3 cm



問題二,眼線可以畫幾多條呢?




答案睇下圖



冇錯,係五條,分別係上外,上中,上內,下外及下內,當然唔駛日日畫晒五條眼線!但眼線其實唔係由一條直線組成,由其係上中既眼線,會睇到眼睫毛其實係上上下下咁唔係一條直線組成的,我地要係填滿眼睫毛中間既空白位,咁就會有放大眼睛既效果!



之後就到眼睫毛啦!Jonathan 教我地點可以夾出 Curl得靚既眼睫毛!秘訣就係由眼睫毛既根部分五段,每夾一下向下移,分五段夾到尾,一般出面既化妝師教分三段慢慢將個夾向上移,但 Jonathan 教係向下移,我初初都好疑惑係咪真係會 Curl ,但我返屋企試過,又真係夾得好靚喎!呢個方法大家要試唷!

之後我地揀左學貼插秧式既假眼睫毛,因為呢種一束束式既假眼睫毛好難貼得靚,當然 Jonathan 貼得好鬼靚啦!呢啲真係要工多藝熟,基本上我連一排過既眼睫毛都未貼得好呢!


(上圖,唯一既 PR K先生不幸成為 Model,要畫眼線同夾眼睫毛,再要係眼度插秧,比我地睇效果呢!真係多謝晒你唷 PR K先生,鼓掌!!!)


真係長左好多好多呢!

教學講完,就到示範啦! Amy 成為今次大眼妝既 Model,本身眼大大既佢, Jonathan 再將佢既眼放大!






本身已經靚女既 Amy ,化完個大大眼妝更加殺死人!



最後問題時間,我有留心聽書呢,好好彩可以攞到份神秘禮物!而且最後既時候, Jonathan 就我地每個 Bloggers 唔同既情況,作出建議,Jonathan比我既建議係因為我內雙眼皮既關係,只係畫上中同上內眼線,已經ok,眼影唔加都可以靚!(之後我有跟佢既建議,隻眼真係精靈巧巧巧多唷!)




都多謝送出左 Estee Lauder 既產品,中間個盒就係神秘禮物


護膚品我未開呀,因為手頭上既產品都未用晒,但盒粉就日日帶住好好用,遲啲同大家再分享!


多謝 MOD Makeup 既工作人員同星級化妝師 Jonathan ,另外仲要多謝 PR 既邀請,學到好多野呢!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin