星期日, 5月 02, 2010

斷食 = 唔健康???




最近有幸抽中左 Immudyne X 莎莎 facebook fans 瘦身戰隊之瘦身聚會,可以參加簡介會,了解 immudyne 呢隻產品。


多謝 SASA 方面既安排,我地去左PEACE CAFÉ度聽簡介會,仲準備左豐富既午餐比我地,好貼心呢!(... 之後要斷食啦...)

鐘意睇書既我,一早對斷食有初步既概念,對於斷食有正面既想法,知道係屬於自然療法既一種,但其他人聽見斷食,第一個反應就係覺得好唔健康,好危險,叫我唔好試好喎!甚至有朋友知道我要斷食,都一口咬定呢個係好唔健康好懶既做法,講極佢都唔明!佢覺得最健康既減肥既方法係做運動,我唔會否定做呢個方法,都知咁係好健康,但仲有好多方法,唔一定只係單一做運動!((題外話,因為朋友日日做運動減左十幾磅,佢覺得好健康(咁當然我都覺得係好健康),但我覺得一個日日食住尼古丁既人,冇資格講自己好健康囉!)

等我 COPY 一啲資料比大家!

品牌背景︰

日本Immudyne營養補充品牌是由美容化妝界殿堂級人物植村秀先生(Mr. Shu Uemura)所創立的品牌,他一生都追求「由內而外的美麗」,而Immudyne正是他對美的追求的延續。

公司由理學博士出任主席,並掌管產品開發部,堅持採用有成效數據作支持的獨特產品配方,而所有產品均在日本製造。

品牌理念︰

Immudyne = Immune (免疫) + Dynamism (活力)

品牌理念是「內面美容」,即是要維持與強化身體的免疫力,才是增進美麗與保持健康的基本原則。

同時主張「潔淨cleansing、強化fortifying及緩和soothing」,強調全面的身體調理。

Immudyne Fasten Club系列,主張 “Fast”,即「斷食」,斷食是自然療法的一種,其好處包括︰

  1. 百病早癒腸胃全面休息,身體進入非常的操作狀態,全面啟動自我療癒 的機制,令器官自動修復及身體自動回復各種平衡。
  2. 延年益壽體內所有細胞衰老過程得以逆轉,令各組織器官運作趨正常、 自然,充滿活力生氣。每次斷食都會增壽。
  3. 容貌美白亮麗腸道大清洗,體內抽調出來燃燒的細胞亦釋放久存的毒 物,皮膚看起來更乾淨、紅潤、有光采。
  4. 減肥瘦身斷食每日能燃燒約1 磅脂肪,對減磅非常有效。更重要的是斷食一方面改變消化系統的功能,讓腸胃徹底淨化之後,從此用更健康更正常的方式運作。
  5. 提升免疫功能身體以後抵抗力更強,大小病患減少威脅,健康生活信心 增加。
  6. 減少強迫性心癮斷食期間身體 運作狀態轉趨自然,身心壓力減低,各種心魔(特別是煙酒)減少,大大有利乘機戒掉。
(Infomation from http://sasahongkong.wordpress.com/2010/04/15/immudyne-fasten-club/)

睇左以上既資料係咪有初步既概念呢!其實平時我地既生活,食左好多野落肚,不同既食物或者食品經過加工都有不同既化學成份,而且成日出街食飯,又油膩又多味精!好唔健康,身體積聚好多毒素,就會令身體出現毛病,而斷食既概念就係清洗身體既毒素!

斷食期間,熱量吸收減少,血糖降低,於是貯存於肝臟的肝醣會分解作葡萄糖,人體也會分解體內聚積各種毒素的脂肪以提取能量。脂肪被燃燒之時,體內的毒素會藉著尿液、汗水及糞便排走。現代人一般體型偏肥,營養過剩,呢個時候就係燃燒脂肪既最好時機!

為配合斷食概念,Fasten Club系列中之<淨腸、排毒纖體組合>包括1支Fasten Support Juice及1盒Daidai Diet,具排毒纖體兩大功效,是Keep Fit男女最佳的健康飲品。

Fasten Support Juice : 7種水 果組合而成的濃縮果汁:橙、蘋果、菠蘿、杏圃、桃、檸檬、葡萄, 卡路里︰1000 kcal。含多種維他命、礦物質及食物纖維,維持身體健康,補充斷食期間身體所需。

食用方法: 斷食期間不可進食任何食物, 分2天飲用,每天以1︰1分量用開水稀釋果汁,建議分斷於 0800 / 1200 / 1400 / 2000時飲用, 飲用後建議飲大量開水 (約2L)。

Daidai Diet: 含苦橙、甲殼素、綠茶, 有 燃燒脂肪、減緩食慾, 加速新身代謝及促進腸道健康之用。

食用方法: 調整期間 (第3至15日) 可配合蔬菜汁、米湯等流質或輕量食物, 每天3次,每次3粒,建議於餐前半小時服用

*如欲獲得最佳的效果,建議在斷食2天期間只飲果汁。但若覺得比較困難,則可以延長斷食期時間,以輕量膳食配合,進食期間亦建議盡量慢慢咀嚼,不致 令腸胃太大負擔。如在斷食期間感覺不適,需停止斷食。

(Infomation from http://sasahongkong.wordpress.com/2010/04/15/immudyne-fasten-club/)

其實如果身體好健康既,自然療法既醫生係會建議一年進行一次斷食,好似我呢啲皮膚唔多好又好多毒素既,一年可以進行三至四次既斷食療法,岩岩今期飲食男女(770期)介紹左斷食,很喜歡他的標題「斷食,只為活得更好」內提到:利用斷食替身體進行大掃除,漸漸成為一種世界潮流,目的不單是排毒、美顏、瘦身,令自己更有活力,是一種吃的反思。

我計劃左係今個月8-9號進行斷食,本來想全日係屋企郁都唔郁的,但為左有更好既效果,而家計劃會進行一些活動!下星期再分享今次既斷食體驗!


其他隊員已經完成左斷食了,可以到 http://www.facebook.com/sasahongkong

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin