星期二, 5月 25, 2010

Rote fabrik 零污染卸妝淨肌啫喱


平時你係用咩黎落妝?油?奶?定係落妝水?
今次試用既 Rote Fabrik 零污染卸妝淨肌啫喱凝膠,本來諗住佢好似啲去角質既產品咁會摔到一粒粒膠咁,但原來唔係喎!


官方資料

主要成分:
- 潔膚淨白超微細因子
- 植物性氨基酸超微潔淨萃取份子
- 洋甘菊萃取物
- 青瓜精華
產品功效:
零污染卸妝淨肌啫喱以突破性的瑞士醫學科技研製,為你帶來前所未有的零污染潔面新體驗!結合多種珍貴的天然萃取物,配合潔膚淨白超微細因子,在淨化的同時徹底對抗令肌膚老化的主凶──自由基。自由基會於體內形成毒素分泌物,破壞正常細胞的運作。由Rote Fabrik首創的潔膚淨白超微細因子,能中和空氣中的自由基污染物,直接對抗紫外線侵害,防止黑色素沉澱而形成的色斑,全方位防止肌膚衰老。
創新配方,成份天然──零污染卸妝淨肌啫喱賦含植物性氨基酸超微潔淨萃取份子,強效分解,潔淨毛孔,清除死皮,並能同時調節皮層pH值;持續使用,能顯著收細毛孔,使嬌膚嫩滑細膩,享受真正的零污染清爽感覺。另外,其蘊含的洋甘菊萃取物及青瓜精華具長效保濕、舒緩和降敏的作用。
使用方法:
早、晚取適量於面部及頸部輕輕打圈按摩,卸妝啫喱會逐漸把化妝品溶解,令稠度逐漸增加,形成膠狀,黏走死皮和頑固的不潔物。最後以清水沖洗。

我用左防水眼線去測試,平時我要用水油混合既落妝產品黎落妝



落左 Rote Fabrik 零污染卸妝淨肌啫喱凝膠落去


摔左幾下,開始有啲溶


但因為防水既妝物,要摔多一分鐘,佢先開始落到!



之後我用紙巾搽走佢,又發現可以落到九成喎!



用後感:
用左一段時間,記得第一次用,覺得比佢個名呃左!因為佢話係凝膠,但一用上面,滑黎滑去,摔左一陣變左好似鼻涕咁,感覺好差.....
但係第一次用完個時,個皮膚又好似真係滑左喎,後來諗,佢因為好滑,唔會好似某產品摔摔下變左凝膠,其實我覺得變左膠係面上面磨,有點傷皮膚!
不過用呢 Rote fabrik ,有點麻煩呢,因為佢太滑了!所以我都會係沖涼個時去用!

但我覺得用黎落日常淡妝比較好,如果濃妝都係用返落妝油比較好呢!

睇下唔明白,去片~~~~~~




多謝 theztyle.com 抽中試用

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin