星期六, 7月 17, 2010

The Twilight Sage -eclipse



第三集既 eclipse ,我已經去戲院睇左兩次!哈哈,平時唔係成日入戲院既我,竟然入左戲院睇兩次,完全係中晒毒!

其實第二集我冇入戲院睇的,係套戲就黎上既時候,我記起我有 DVD,就囉出黎睇,一睇覺得第二集比第一集更加吸引,我睇左隻 DVD 三次,然後就好期待第三集 eclipse上畫!

仲要係起未上畫前,我就左去搵 New moon 同 eclipse 既小說,因為唔想睇翻譯本,所以去左買原著,所以到而家都未睇完,到我睇完要買埋第四集黎追先得!

講返今集先,今集多左好多笑位,而且冇上集因為 Edward 既離開 Bella 睇到心都痛埋!Jacob 今集好主動咁爭取自己所愛,雖然知 Bella 唔會同佢一齊都幾可惜,但 Edward 如果再同 Bella 分開都唔知會再發生乜野事!

睇呢啲 Vampire 既戲咁吸引係因為現實唔會發生麻!仲要相方都覺得對方係自己既生命,呢種感情而家已經好少有了!

Edward 求婚呢一段,真係好好好感動唷!


Jacob, Bella & Edward 呢個三角既關係,其實都睇得幾傷感的......








Eclipse -All Yours 既歌詞好能體驗到 Bella 既心情!好聽!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin