星期一, 8月 02, 2010

讓肌膚喝香檳




之前係《蘋果的化妝箱》看到介紹 Colette 既紅酒同香檳面膜(相關文章),已經好想試,見到可以登記換領試用裝,就即刻登記左,好快就收到一包紅酒面膜試用裝,我係沖涼既時候,敷黎沖涼,洗完面滑滑地!

後來見到招募 Bloggers ,第一時間報名參加,好幸運抽中左,首先多謝《蘋果的化妝箱》同 Colette 既安排!

收到兩款面膜,等我都介紹一下佢地先!(在網上抓來的,好詳細唷!)

Colette 紅酒多酚超水嫩美白抗氧化面膜
Colette Red Wine Anti-Oxidising Moisture Mask


Colette 香檳超水嫩鎮靜舒緩面膜
Colette Champagne Calming Moisture Mask


我首先試用左香檳面膜,我本身唔係太飲酒,紅酒香檳好少好少飲,係間唔中會有紹興酒煮下野食,我將佢地雪左係雪櫃度,每次要用既時候,就囉佢出黎敷,有時係睇電視,有時係沖涼個時敷,唔知係咪有酒精既關係,個心理面總係覺得用左佢個面好似做左輕微既運動咁,血液運行?哈哈,咁就唔清楚,但係就覺得用完佢滑滑地好水嫩既感覺。

我出文既時候,佢好似已經做完左$98既優惠了,但佢原價$138 都唔係貴,唔駛就住黎用,我敏感皮膚用左都冇事,但始終係酒做的,所以最好就係試下係手上面睇下會唔會敏感啦!

同埋我自己覺得,敷面膜係真係要勤力的,我除左會用紙面膜外,呢種GEL狀既面膜我都好愛用,沖涼個時更加可以借助蒸氣黎令面膜更加吸收添唷!

話明係Moisture Mask,咁梗係要黎一個水份測試,呢一款知道是什麼嗎?

色澤較淡,係香檳MASK 唷!看到嗎,左邊是未敷先的皮膚水份,右邊是敷了十分鐘的水份指標,高出了 24.7%唷!

你也來讓肌膚喝香檳唷~~~~~~~

這是品牌故事,按圖進入

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin