星期六, 8月 07, 2010

頭皮都要按摩!試用最新 Head & Shoulder Hair & Scalp 系列



唔知大家仲記唔記得,月初既時候有提到頭皮都需要按摩(相關文章),唔知大家有冇留意到張艾嘉幫 Head & Shoulder 拍既廣告?


(唔講都唔覺旁白把聲係鄭子誠)

到香港出左既時候,我收到一套 Hair & Scalp 系列,一套四枝,其實以往我都有用過 Head & Shoulder 既產品,因為見當時既男友用,頭髮質素不錯,所以有一段時間我也買了在家用!

其實係日本同台灣,除左美髮外,都好興頭部皮膚既護理,身體既皮膚我地要關注外,頭部皮膚直接都會影響頭髮既健康,所以都不容忽視架!

今次試用左幾日,我其實對 Head & Shoulder 既產品都幾滿有信心的,因為我曾用過麻,今次這一套,我有仔細看過洗髮乳岩一般髮質用,但係潤髮乳就係適合中性/油性髮質用,過往呢,我都曾經用過一啲洗髮用品用完個頭好返就好油,雖然今次用呢個潤髮乳係岩中性/油性髮質用,但我左幾日又唔覺得個頭會好油!又或者太乾!

最近都好忙,朝朝都好快手洗完頭就閃,所以仲未用個密集滋潤髮膜,但一分鐘 Hair SPA Cream 就好愛用,因為只係一分鐘,唔浪費時間,質地不油不膩,而且帶點涼涼地既感覺,同埋我覺得每朝早用佢黎按摩一下頭皮,個人都精神啲架唷!

因為只係用左幾日咋,所以未係話髮質好大改善,但頭髮柔順,可能是按摩令頭髮質素好了一點點 (只是幾日當然是一點點啦!)產品要持久用先可以見效既~~~~~




頭皮頭髮按摩霜(HK$89.9/200g)係重點推介,我覺得就算你唔用返同一系列既洗髮用品,都可以買呢個黎幫頭皮做 MASSAGE,唔駛 $90 蚊,而且仲成200g 添呀!有排用!



囉啲出黎,用手指幫頭皮按摩按摩!雖然對手有啲累,不過都係一分鐘0者,咪當瘦手臂囉!一舉兩得!


頭皮頭髮按摩霜(HK$89.9/200g)
特含1.5倍礦物元素頭皮修護成分,配合1分鐘頭皮按摩,加強修護頭皮問題,可助減輕壓力、舒緩情緒,讓頭皮恢復健康,適合各種髮質使用。

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin