星期日, 8月 08, 2010

L'Oreal Paris 日夜修護眼睫毛組合- 油眼人必備的 Mascara



多謝 HKCOSME.com 同 L'Oreal Paris 提供既試用,本來上個月生日既我都準備入手 (因為生日月有七五折麻... 好像是,如果沒有記錯的話!),現在好像收生日禮物一樣,好開心!

過往我也有用 L'Oreal Paris 的產品,由其係 Mascara ,因為過往出也有出暖水落的 Mascara (之前那支是紅白色的唷),用過很多支了!

Renewal Lash Serum 美睫醒煥增生精華 HK$129

"喚醒85%處於沉睡中的睫毛毛囊,為睫毛提供生長能量,促進增生;激發眼面肌膚膠原蛋白增生,令眼面肌膚緊握睫毛根部,減少睫毛脫落;精華匙刷頭:由睫毛根部至末梢仔細塗遍,弧形設計體貼呵護每根睫毛"

我地每日都會用 Mascara,落 Mascara 有時難免會唔小心整甩眼睫毛,又有時眼好痕,無意識咁摔下對眼,又甩.... 重點係,眼睫毛有幾多條呀,一眼睇晒,頭髮就話可以戴帽0者,冇眼睫毛.... 咪唯有痴假眼睫毛啦!但係痴假眼睫毛我自己始終覺得好傷眼皮,而且要貼近眼睫毛,又係傷到眼睫毛既毛囊,所以一直都想買一枝專係比眼睫毛既精華,但上網搵黎啲不知明既牌子,你敢用我又唔敢用喎,起碼, L'Oreal Paris我會放心用囉!(你要知用左唔知乜野既野係眼度,又可能令眼睫毛冇晒之外,唔小心仲會令眼晴發炎架,小心小心)

可以看到它是弧形設計,可以用尖端搽在眼睫毛根部,然後可以用弧形那搽在每根眼睫毛上!
早晚都可以用佢架!不過呢,朝早就要搽完佢等起碼 2 mins 先可以再搽 Mascara !


唔知點搽,網上找來片段,可以睇下點搽呀!(我都係咁樣學架咋)


覺得朝早搽完個SERUM 要等兩分鐘好耐又唔想等?咁就要用呢支雙頭既 Double Extension Renewal serum inside Mascara,一邊係 Renewal Lash Serum 成份既底霜,另一邊係增長既眼睫毛液,過往用暖水落既 Mascara膠質好重,令到眼睫毛過粗,唔靚,今次呢枝,佢搽完之後唔會好粗,一條條好分明,好長既管去包住眼睫毛,又唔會過重!不過呢,都係搽完之後又要再夾,呢個始終都係暖水落產品既缺點!(但今次呢枝已經進步左架啦!)


未搽之前,夾好眼睫毛!



搽上底霜,白色既精華,包住眼睫毛!


再搽 Mascara !


可以睇到未搽同搽左分別都大架!!!



最開心既落妝既時候,有啲用暖水落既產品佢一落既時候,會搞到眼肚位好似有個黑眼圈咁,好似色素沉積咁,好難落,但呢 Mascara 就冇呢個問題,佢會好似一枝枝管咁甩出黎!好正!!!!係油眼人必備的 Mascara,推介程度係四粒星 (點解唔係五粒星呢,因為佢無CURL 既效果,但佢既賣點係長麻....)

可以修護眼睫毛又可以有我想要既效果,用完我會再買唷!!!

1 則留言:

Unknown 說...

你的睫毛看起来太神奇了!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin