星期二, 8月 03, 2010

《閃閃的星球》迎接 50,000 pageview - 截圖 + 小抽獎 + 出清(會再更新)


不經不覺,雖然我冇計住幾時開始寫 Blog ,但轉黎 Blogspot 為我既 Main Blog 已經大約有年半了,其實係其他網站寫 Blog 已經有好多年,但以往都係以生活為主,成為 Beauty Blogger 我想可能快 3年多了!

有一些沒有寫 Blog 既朋友問過我點解會寫 Beauty Blog 既時候,我之前曾經寫過一篇文章講過下(相關文章) 而家又好想再寫返,其實早期我用過好多唔同既BLOG ,例如 Xanga, Amy Blog, Yahoo, Msn Space ....... etc. 我本身好少睇本地雜誌,是有一次買 AMY MAGAZINE 黎睇,知道佢地有 AMY Blog ,我嘗試係 AMY Blog 貼文,仲曾經刊登係 Amy Magazine (相關文章)內,得到一份禮物,然後又因為寫用後感,所以開始左美容 Blog 呢個方向!

而家香港既美容博客越黎越多,水準亦都很高,我亦有看台灣或一些外國 Bloggers 們的美容 blog ,看美容 Blog 的原因是因為網上的資訊很快的,想買一樣東西前上網 Search 一下,很多時都已經有 review,對消費者黎講係一種幫助黎,不過都要注意每種產品對每個人既皮膚都唔同,有人用左好好,但可能用係我度會冇反應!

另一個原因係因為當時常追 Meling's Blog,後來她開設《蘋果的化妝箱》,那時早上都會在家裡邊化妝邊追看才出門上班,好像追看電視劇一樣,所以我成為 Beauty Blogger , 看 Meling 的 《蘋果的化妝箱》是其中原因唷,大家要成為 Beauty Blogger 可以看 Meling 《蘋果的化妝箱》的文章:我要寫好美容 blog ! <-Beauty Blogger 入門必看文章唷! 因為《閃閃的星球》,這兩年識左好多朋友,你以為 Beauty Blogger 只會識到女性的朋友嗎?又不會和,其實男仔既 bloggers 係香港都好多架,不過比較少係 beauty blogger,多數都會係係一啲唔係 beauty events 認識。識多左好多朋友,多左好多分享,有時活動完結一齊去食飯,Girl Talk 一下,好鬼開心! 《閃閃的星球》就黎 50,000 page-view 啦!係 Blogger界中 50,000 其實只係好少數目,但我感謝每一個黎過我部落格的網友,也感謝每一個留過言給我鼓勵的網友們唷!謝謝你們!(有時工作很忙,很少更新,但看到 page-view 不斷上升,感覺就有點對不起來看我更新的網友們) 也感謝給我試用過產品的品牌們,還有美容網站提供的試用,還有早前的相機品牌,還有飲食的,還有航空的,你讓我認識更多,了解更多唷! 過往我也曾經搞過出清文 (但都是抽獎得來的禮物),因為試用的關係,好多東西試用過後緊接下一個試用而放在一邊!另外又因為自己留意多了各品牌的動向,取了很多SAMPLE 放在家裡!籍此借呢個機會給想試用的網友們,不想浪費產品唷! 另外也有兩個有獎遊戲,都是小禮物兩份,說明一下吧! (因為就黎五萬啦!所以出左文先,禮物會補上)


Game A : 50,000 page-view 截圖遊戲,我的部落格 http://littlebluebb.blogspot.com 右上角的 page-view ,見到 50,000 請 print screen 然後傳到 littlebluebb@gmail.com 給我,以我收 email 時間為準!

禮物: JILL STUART JELLY EYE 2, 3, 8, 10 +小禮品包 (<-因為仲未諗到呢 :P) Game B: 截圖截唔到?唔緊要,仲有小問題問大家,答中可以參加抽獎唷!
這個登記次數不限,截止日期為8月31日

禮物: 我未揀好呢,我會呢幾日更新的,但大家可以先登記唷~





出清會今個星期內分好再影相放上這篇文,這個月這篇文會每日置頂唷!

最後,因為閃閃早前參加 A New Me! SHISEIDO MAQuillAGE 彩粧體驗列車既 A New Me ! 有我份呢... 請大家投票比我呀... 每日可以投一次架,唔該唔該唷~~~~~~~~KISS ALL!!!!!(ROUND 1 只係投票去到6號晚咋,每個EMAIL 每日都可以投一次,黎參加閃閃的星球小抽獎外都可麻煩大家VOTE TAMMY TSANG 一票唷!

http://www.shiseidomaquillage.com.hk/vote.php

非常感謝大家呢!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin