星期四, 8月 05, 2010

Lancome 送來的禮物


收到 PR 送來的時候,真係好驚喜,因為包裝得好靚,而且有米白色玫瑰配桔梗,禮物仲裝住一套三件既 Lancome 產品,真係未開黎用,只係睇住啲花,都已經好開心,所以話,無論邊個送花都好,女人收花都係開心的!



過往曾經都受過一啲品牌既邀請,去了解品牌既創立同理念,從以更加深入了解產品,今次收到 Lancome 送來的產品,只有簡單既介紹,所以對產品了解不多,唯有上網再找來一些資料給大家,但資料都及不過試用的感受。



由上星期收到開始,已經開始用了 GENIFIQUE Youth Activator 嫩肌活膚面部精華露 一星期了,這是我用過最快見效的產品之一,唔係因為收到花賣口乖,係因為每晚用完後第二朝起身比我既感覺,一般情況下,我每次試用都會好認真跟指示使用,然後每朝係鏡前面仔細研究下皮膚既狀態!


精華素好透明好水,好快吸收,用三滴搽全面!

其實用頭幾日,我都仲未有好大既感受的,只係覺得皮膚唔會好似平時一朝早起身咁好油,平時係因為太乾所以係咁標油黎保護皮膚,但係到試用左近一星期,就發現皮膚帶有光澤,呢排成日捱夜,皮膚都冇變到好差!!我覺得佢係我既神仙精華素唷!!!

見到佢個包裝好華麗咁,心諗實好貴啦,我覺得好用,已經諗緊用完佢要再買要出血了,另外我亦叫埋媽媽一齊試用,自己又諗如果媽媽都覺得好用,要去買呢!上網查下售價,原來只係HK$620 (30ml),作為好用既產品,呢個價錢又OK喎 (當然作為消費者梗係平啲好啲啦)!

但要注意既係,呢個活膚精華露要再配搭其他精華素 (如果我冇理解錯的話,當然係如果你皮膚超好,就應該可以單用再搽適合自己既面霜),諗諗下,我應該好好搞清楚佢先得,放工去COUNTER 問下先!(下篇面膜再補充)

Lancome Genifique Yeux 嫩肌活膚眼部精華露 都係用左一星期,但仲未見到好明顯效果,所以我覺得精華素比較快見效,但眼部皮膚始終唔同,要用多排先知好唔好用,到時再同大家報告!


另外面膜呢.... 嘩.. 好似好華麗,成個星期都未開黎用,睇介紹話入面有好多精華素,等我今晚就開黎用,再同大家報告!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin