星期二, 8月 24, 2010

淘寶淘寶淘寶寶 小心得 「集運篇」


最近都還是淘寶熱,在香港商店購物都不忘在淘寶淘一淘,有幫朋友淘,有的是自己淘,淘呀淘,都有點心得唷。

不過要說心得,就必要看《蘋果的化妝箱》的淘寶淘上癮 精華區,之前有網友介紹過集運,我都有跟住步驟向該集運中心付錢買服務,但最後發覺唔係咁好用,所以係度介紹岩岩用過既另一間。

首先同大家分享集運既服務,之前有其他BLOGGER 介紹過 「淘1站」,用過一次,我覺得服務唔夠快,同埋有啲亂,集齊左之後磅重又等好耐,比左錢再等佢出貨又要48小時,好慢,而且每次最多五間貨,下下要計住,好麻煩,所以唔推介用。

之後搵呀搵,就搵到另一間 「广州-香港快递服务」,等我講下程序啦。

首先,揀好你要買既貨品,付款,收货地址寫:

地址: 广东省广州市白云区新市萧岗明珠北路16号1楼
姓名: 何长武转:《你的淘寶戶口名及姓氏》
电话:13416220680
邮编:510410

唔好怕麻煩,要係附註度加埋:
因為安排物流中心集運,請在快遞單上注明:《你的淘寶戶口名及姓氏》 852-《你的聯絡電話》,及付運後請給我快遞單號,因為物流中心收件是以快遞單號取件的。沒有正確快遞單號先不能取件,謝謝!

另外呢,因為中國各地付運去廣州都有快遞收費,有些賣家冇SET 好佢地收費既費用,最好CHECK 一CHECK 快遞費岩唔岩,我有一次經驗係佢寫左RMB$14,但個個地區好近廣州,我就問個賣家個快遞費會唔平啲,咁就係支付費確定付款前改運費,亦有些賣家買夠指定金額免運費添喎~

用呢間 「广州-香港快递服务」既好處係唔駛限定五間,你可以幾多間都得。

一路都CHECK 住 查看物流既情況,只要見到何生簽收左,就可以記底資料。

物流公司 & 运单号码

假設你揀左六間貨都到齊,就可以將六項資料用對話方式(又或者留言)告訴何生,佢地基本上一收到資料就會搵齊啲貨,再磅重,再話返你知幾錢同幾錢。咁你就去付款比埋你香港既地址佢。

要注意係,呢間可以送住宅架,都係貴每KG貴五蚊左右,岩晒係屋企做靚太既網友們,不過佢地送住宅區唔係送上門,要落樓下囉。

工商業區就好似一般速遞咁,以我為例,我星期三晚比資料佢地,星期四早上用支付寶付款,星期五朝就收到貨了,好快唷。


集運既好處:
運費較平
      集運   順豐
賣家A   $10   $35
賣家B   $10   $35
賣家C   $10   $35
賣家D   $10   $35
集運    $20 (1.8KG)
_____________________
     $60   $140

每間店直接用順豐出貨係貴好多架。不過唔好處係比較多程序,同埋會比賣家用快遞直接黎香港慢,因為如果有一間啲貨遲左,其他貨都要等埋一齊先出得!

11 則留言:

匿名 說...

我想問下呢,比如我去2間訂貨,佢地寄去廣州都要運費.咁呢個運費係點俾???係咪我每間落order就已經要俾埋佢地寄去廣州個運費,然後集運來香港要俾另一個運費?因為我不太清楚,所以想問一問.謝謝你^^

閃閃星小藍 說...

匿名> 係呀,你係揀送貨去廣州,個賣家應該會去SHOW廣州既運費,然後集運中心會再比寄香港既運費

匿名 說...

你好, 有個疑問啊. 如果用你呢個方法買野, 即是叫seller送貨去廣州, 咁廣州收貨果個人收左貨, 你就要馬上去支付寶確認收貨嗎? 另外, 廣州那邊的人不會幫你check貨啊. 他只是負責集中你的貨物將送去香港而已, 這樣會不會出現問題?

閃閃星小藍 說...

廣州個度唔會CHECK 貨架,所以最好好快咁一時過安排習運,一齊就送香港,咁唔拖得太耐其實都OK 的。

匿名 說...

咁我點通知集運何生我有多少件貨??步驟係點???

閃閃星小藍 說...

Chat 個時同佢講就OK!

Unknown 說...

姓名果度限左寫15個字
何长武转:《你的淘寶戶口名及姓氏》

要點填呢?
thanks!

閃閃星小藍 說...

love__jay> 請問係邊一頁面呢?

Unknown 說...

我找到解決方法了:P謝謝^^

Unknown 說...

-0-原來還未解決
就是在收貨地址中的"收貨人姓名"
"收貨人姓名 不能少於2個字,不能超過15個字"
何长武转:《你的淘寶戶口名及姓氏》
"戶口名"是指我在淘寶的姓名?或是ac號?
thanks

閃閃星小藍 說...

就是你LOGIN 的戶口號唷!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin