星期日, 8月 29, 2010

Neogence-玻尿酸保濕原液


保濕對皮膚真的很很很重要,皮膚唔夠水份,就會好似一棵樹無水份,會枯萎。所以係皮膚護理方面,保濕精華是家中必備,今次先要多謝 Beauty Exchange 抽中試用,可以試用Neogence 玻尿酸保濕原液。

Neogence 係由一班醫師共同研發,而且全部系列既產品成份都會一一列出,唔會渲染無添加既成份同功效,令人感覺更加更加安心。
而包裝都比較簡樸,因為品牌唔希望過份既包裝增加地球環境既負擔,所以我第一次囉上手既時候,覺得個包裝咁簡單既,原來呢個係品牌既理念之一。諗深一層,包裝得咁靚如果產品冇用,咁華麗又有乜用呢?


◎ 玻尿酸(Hyaluronic Acid)
  又稱為透明質酸,是人體肌膚天然保溼成份。會隨著年齡增長逐漸減少,使皮膚鬆弛、出現缺水細紋,失去光澤。
  當肌膚因環境影響(髒空氣、冷氣房溼度不足)而失去水分、乾燥時,也會影響皮膚柔軟度、細緻度以及彈性。
  肌膚含水量若足夠,就能使肌膚修護調理能力增強,肌膚彈性也同時提升。
  因缺水而形成的細紋可以得到相當程度改善,暗沉肌膚也會逐漸明亮,恢復光采。
 
 ‧玻尿酸可以提升肌膚彈性,並撫平缺水細紋,可增強肌膚保水能力,具有極佳的含水力。
 ‧玻尿酸能防護環境中不穩定的乾溼度變化,提供穩定保溼力,促進有效成份吸收。

全成分:Aqua, Hyaluronic Acid, Methylparaben.

◎ 選用精純玻尿酸,其分子結構在肌膚表層形成涵水薄膜,全面提昇肌膚含水量。
◎ 凝露質地,推開後能有效滲透吸收,適合各種膚質及脆弱肌膚使用。
◎ 深層潤澤肌膚,增進肌膚彈性及柔軟度,讓肌膚細緻水嫩、晶瑩剔透!
◎ 長時間維持肌膚含水量,長效持久保溼、加強角質保水能力。
◎ 改善肌膚乾燥粗糙,淡化因缺水造成的細紋。


透明質酸而家既用途都好廣泛,但係要用針打入皮膚我就怕怕,外塗既用品就唔怕用,呢支玻尿酸保濕原液我一囉返屋企就即刻試用,第一次打開個時,我整爛左咁,我覺得佢樽身做工唔係做得幾好,有啲兒戲咁!要再組合返先可以正常咁扭開,dropper 一滴已經夠全面用,搽埋頸要再drop 一滴,因為支dropper都幾粗下,所以一滴其實已經好多;吸收度一般,要按摩一陣子先可以完全吸收;爽,唔笠,對皮膚唔會太大負擔。


睇下水份測試啦。

左上 - 未搽產品前
右上 - 搽產品按摩後一分鐘至完全吸收後
左下 - 之後五分鐘
右下 - 再之後十分鐘


一搽完水份升得好高,但係五分鐘之後,就回落得好多,不過都比起未搽前多,再過多十分鐘就同未搽前好接近,咁既反應一係就係我皮膚太乾吸晒!一係就係佢鎖水能力不足。
但因為平日使用會再搽保濕面霜,可能因為咁,平時我用又覺得OK架喎。

閃閃建議:Essence本來就不是單搽既產品,搽左玻尿酸保濕原液後,記得要搽面霜鎖水唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin