星期一, 8月 30, 2010

Milkissimo


(Photo form Openrice.com)

之前係FACEBOOK 見到 Meling 佢地去左食雪糕,前排放假就去左食雪糕當午餐。

去到位於彌敦道100號既「The One」望住介紹各商店既牌,一時間唔記得左要去邊,上網搵返 Meling 既相片,先搵到原來我去要去 Milkissimo

黎自北海道過江雪糕店Milkissimo,上年九月係北海道函館開業,短短七個月內衝出日本本土,在香港開設第一間海外分店,亦是店子第四間分店,Milkissimo雪糕強調以北海道食材入餚,如「駒岳」3.7牛乳、哈蜜瓜、粟米、芝士等,在北海道製成雪糕漿後直送香港加工。雪糕味道共六十多款,雪糕漿全是由北海道工場新鮮製成再運抵本港,20多款可供選擇,包括蜜糖芝士味、菠蘿香草、開心果、木莓蛋糕味。

Gelato 係意大利雪糕,同 ice-cream不同,ice-cream 基本以糖同脂肪製成,同時打入大量空氣,以做成感滑潤鬆軟;Gelato 在意大利政府有規定乳脂肪含量不能超過8%,所以基本上都是設計低乳脂的清爽配方。同時Gelato的製作上並不希望打入過多空氣,所以材料比較札實。以相等體積來比較,Gelato的重量通常遠重於美式 ice cream。但儘管質量較重,Gelato細緻而綿密的口感卻是ice cream所望塵莫及的。

所以未有 Gelato 之前,我由細到大都好少食雪糕,因為我唔係太喜歡好細膩感覺既雪糕,直至 Gelato既出現,就好喜歡吃了。



好多款唔同既味道,可以試食一下再揀自己想要既口味組合。


蜜糖芝士,紫芋同埋(??)我點諗都諗唔起.... (三種口味:$44)

第一下見到,好細杯呀!不過諗起我又唔係啲勁食雪糕既人,都OK 既,味道呢,我覺得比較淡口,比我想象中淡口了一點,但味道還是分得出,我自己比較喜歡蜜糖芝士味,其次是(??-都忘了是什麼,但還是覺得好味....)之後才到紫芋,紫芋試既時候好香芋頭味,但食落又覺得有啲膩。

後來在那些現在很熱門的團購網GOBUYA.com (我也不知如何分類),用了$40蚊買左兩張COUPON,可以再去食兩次三種口味的 Gelato,正唷!



Milkissimo
Shop 406, 4/F, The ONE, 100 Nathan Road, Tsim Sha Tsui
2682 1566
11:30-22:30


沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin