星期一, 8月 09, 2010

BE x「reenex膠原自生整合療程」體驗之旅- TRF膠原強效緊緻療程



黎到最後 1 Part 既膠原自生整合療程系列既 TRF膠原強效緊緻療程,今次開始療程既時候,搞到我好緊張,因為治療師話如果一覺得熱就要出聲!搞到我好驚.....

首先講下呢個療程先!

TRF 射頻技術獨有「雙重緊緻效能」,是全港唯一結合單極及雙極的射頻技術;分別針對肌膚真皮層及皮下組織,令骨膠原受熱,即時收緊及鞏固底層結構;有效即時緊緻肌膚、撫平皺紋、提升臉形輪廓。TRF 射頻技術所使用的頻率與輸出能量較市面其他射頻療程更為有效改善膚質,療程效果更見顯注、持久。



TRF 係分左兩部份,每次都先用香薰油搽面,再用儀器係面上面滾動,用熱能黎扭緊返皮層下既骨膠原,達至緊緻既效果!


其實兩部份都係同一個儀器,同一個動作,分別只係個頭唔同,第一個頭可以連眼位都用到,但第二個頭就唔可以,所以都係用熱能刺激膠原再將佢扭緊,其間治療師會不斷咁用儀器量度住皮膚既溫度,但每個人受熱既感覺都唔同,一覺得過熱就要出聲!




做完之後都係照例敷返個面膜先走,其間治療師服務好好,本來話塊面可能會紅紅地但我都冇,化返少少妝就可以出街,不過我覺得第二次做既療程效果比較出!不過今次以緊緻為主,治療師都有做完一邊面再比我比較另一邊面,的確係FIRM 啲架!


多謝 BE x Reenex 今次提供既體驗,都多謝 Reenex 會送出「CPS更生活膚療程」大家可以按下圖去登記試做,除左可以試做 CPS 既療程外,體驗完之後仲會送BIODERMA 防敏深層卸妝潔膚水添唷!


免費體驗
$730的「CPS更生活膚療程」

$ 198 BIODERMA 防敏深層卸妝潔膚水 (250ml)

*$500 discount for any net purchase over $10,000
(this one for if you join the service)



第三集問題係:用乜野方式去扭緊皮膚下既組織呢?

有興趣既朋友請記底答案,再連同其他既答案,填寫表格!(冇睇過?咁你要係我個BLOG搵返其餘兩篇文出黎啦!)



截止日期:2010/08/16
到時我會抽一位朋友送出小禮物一份!希望大家都參加唷!

如有任何問題,可以 email to littlebluebb@gmail.com 給我唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin