星期一, 12月 12, 2011

台北之旅 2011 ❤ 上網篇



呢篇快講,本來閃閃想登記網絡供應商既海外漫遊服務,但係成138至168蚊一日(唔同供應商收費不同),實在好貴,上網搵到資料,話機場一出就有電話卡買,閃閃都決定過左台北先再算。


去到台北機場,兌換好台幣,行多兩步就見到有個COUNTER 有三間賣電話卡既,行埋去問下啦!

閃閃去到台北都已經四點幾五點,見三日既PLAN 其實都應該夠用,所以TWD 500 台幣申請左三日上網PLAN,其實3日上網只係佔TWD 250元,其他的就用來打電話呢!(而且閃閃買的時候,仲送多TWD 100 添唷!所以只係要 HKD 大約 130幾蚊就可以用到四日呢!



TWD $500 + TWD $100 =TWD $600 ,扣左 TWD $250 上網,都仲有 TWD $350,夠打返香港同係台灣打電話外,仲夠晒完左三日上網PLAN 後,再繼續上網既費用。

本來去台灣諗住帶埋 IPHONE 打開入卡位枝針,但唔記得左帶,好在COUNTER 可以幫你入埋卡,仲有大細卡添!IPHONE 4 或者IPHONE 3GS 都唔怕啦!

男朋友笑閃閃去到台灣都要上網,但原來發現好有用,因為你可以GPRS 定位睇地圖,咁搵地方會易好多,同埋又可以打本土電話,有咩問題都冇有怕啦!而且邊旅行邊UPDATE FACEBOOK 都係樂趣黎唷!^^

閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin