星期六, 12月 24, 2011

第一次用原來咁好用喎 ❤ 墨藍魔法的魅睫 MAJOLICA MAJORCA




多謝 MAJOLICA MAJORCA (下稱MJ) ,抽中閃閃試用佢地最近既系列,早前去囉左份試用回家。



平時用MJ 既 Lip Gloss 就用得多,閃閃都係第一次用MJ 既 魔幻纖長睫毛液晶塋啫喱亮甲油



先黎介紹魔幻纖長睫毛液 (墨藍色冬季限量版)~







睇下個刷頭,係雙重功能刷頭設計,先有向下那邊的捲捧狀既一邊,打好個底先,再用梳子形個邊向上梳開,帶出纖長既效果!




下面係 CLOSE UP~



睇下,濃密度就唔係佢既賣點,但纖長絕對夠晒,只要夾好太陽型眼睫毛,再加上魔幻纖長睫毛液就可以做出放射性纖長既效果。而且平時油眼的閃閃,本來諗住這個也不令閃閃變熊貓眼,最後一整天,都沒有發生呢!還有的是,睫毛液很輕身,一整天也不用再夾也可以維持捲曲。


另一要介紹的是晶塋啫喱亮甲油,看包裝很公主的感覺唷!






速乾速度算OK 了,不會等太久,本來比較啞色的甲油,塗了晶塋啫喱亮甲油後,有種做了GEL 甲的感覺。



而且可以KEEP 到一整星期,這枝晶塋啫喱亮甲油已經成為閃閃平常塗甲油後的 TOP COAT!

多謝MJ 的PR 抽中閃閃,這兩個產品很好用,閃閃會KEEP住用呢!





閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin