星期日, 12月 04, 2011

你同閃閃都可以試做 ❤ Beauty Glow 「蠶絲保濕面部護理」及「砭石身體按摩」




首先呢,多謝 HKCOSME.COM 同 BEAUTY GLOW 呢,閃閃係參加左「蘋果的化妝箱」的試做體驗,好開心10個名額都抽得中閃閃,勁開心呀,因為睇 Meling 既文時都覺得應該會係勁舒服個啲黎。仲要蠶絲保濕咁得意,閃閃收到電郵通知時真係勁開心唷!(大家都想試做要看到最後唷)



約好左上尖沙咀既分店,閃閃都係第一次菲力偉集團(Phillip Wain)旗下既集團,地方都好大,未開始前可以係呢個休息間飲下野睇下雜誌咁,然後就去做療程唷!




房間裝修既色調都好乾淨溫暖,閃閃最近出左好多粒粒,而且可能冇乜做好深層既護理,所以皮膚欠缺光澤同埋有啲乾。




「蠶絲保濕面部護理」係以蠶絲黎做主要既材料,原來唔講唔知,蠶絲蛋白中含有十八種胺基酸成份,可以輕易地穿透皮膚,進行深層修復,強化已被損壞的膠原組織和彈性蛋白,保護皮膚免受自由基傷害,仲可以促進微循環,促進膠原蛋白的增生使肌膚更有彈性及持久的保濕能力外,據研究指出蠶絲內的蛋白成份,更能刺激細胞再生及抑制黑色素的產生。增加表皮水份,深層滋潤乾燥的肌膚,使肌膚回復健康的狀態。

首先做深層清潔,然後搽上蠶絲保濕滲透面膜,再係上面敷上蠶絲。



美容師一片一片咁敷上蠶絲,不過閃閃影相唔夠快,有部份蠶絲已經溶化左了。



好似龍鬚糖咁呢啲蠶絲。




見到嗎?閃閃影得唔夠快,要美容師再敷多片閃閃先影到相呢。




之後呢,敷好左蠶絲之後,就係蠶絲纖維及精華按摩,精華係用左天然植物精華 (Natural Plant Extracts),內含有人參、積雪草及馬齒莧 (註1),慢慢咁按摩,等蠶絲纖維及天然植物精華滲入皮膚內。



最後呢,就係敷上蠶絲軟膜,進一步加強滲透。

試做「蠶絲保濕面部護理」有別一般用儀器做導入,以蠶絲蛋白本身既十八種胺基酸穿透皮膚,做到深層既修護,閃閃做完之後連妝都冇補,直接就閃人,因為覺得皮膚有光澤左,個人"令"左!





「砭石身體按摩」

因為做按摩自拍唔到,所以閃閃講解一下唷!



閃閃當日仲未病好,諗住做按摩會舒服啲,但個按摩將閃閃既病谷晒出黎,因為砭石含多種有益人體的微量元素,使用砭石按摩人體時,會釋放大量超聲脈衝,可以疏通經絡及改善微循環。

所以閃閃既病同事都釋放左出黎,做完之後,超級累!



又原來閃閃唔多受到熱,其實坐熱砭石既熱水只係40度,但閃閃都受唔到,要治療師沖一沖冷水閃閃先受到,由背部開始,用經絡按摩油加砭石代替人手,係身上碌黎碌去,然後係小腿大腿,反轉正面再按頸胸,全身都碌均,其實閃閃好怕人手按摩的,呢個砭石按摩好岩閃閃。




做完之後,閃閃去左沖涼,大家仲可以用埋佢既設施桑拿同蒸氣浴添 (閃閃做完已經好夜,要閃了)
仲可以用佢地提供既用品化埋妝先閃架!



好啦,大家係咪好想都去體驗下呢,方法超級簡單,只要按以下既LINK,填寫資料就可以參加唷:
http://hkcosme.com/beautyglow/

截止報名日期2011年12月9日晚上11時;名額20個,如果報名人數多於10人,HKCOSME 會以抽籤方式選出10名幸運兒。


註1:
• 人參Ginseng Root Extract:
– 增強免疫力,加促血液循環,緊緻及美白肌膚。
• 積雪草Centella Asiatica:
– 修護受損細胞,淡化色素,有助使疲倦的肌膚恢復生氣。
• 馬齒莧Portulaca Oleracea:
– 具有極佳的排毒及抗氧化功效,改善暗啞無光的肌膚。



閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin