星期日, 12月 25, 2011

台北之旅 2011 ❤ 飲食篇 (一) 饒河街觀光夜市 Taipei Raohe Street Night Market

決定到台北的時候,男友問閃閃,台灣有咩玩,閃閃答:冇野玩,係食食食同食食食!帶住要肥幾磅既決心飛到他方,先黎介紹一下閃閃鐘意去既夜市先!

台北又好幾個夜市,有土林、師大、饒河等等,第一晚閃閃就先拉左男友去饒河街觀光夜市,因為個度有閃閃鐘意食既野食!


先黎食排骨,因為閃閃個人好鐘意飲藥材味既湯,所以呢個藥燉排骨閃閃好喜愛,每次到台灣都必吃!



左邊係排骨,右邊係羊肉,羊肉係男友點的,因為閃閃唔食羊的!
估不到的是,男友說湯好飲,原來佢都鐘意藥材味道既湯,嘻嘻!
其實個藥材味唔會太濃,岩岩好,配埋排骨,好好吃!



好味到連羊駝都要來飲一口呢!





另一名物就係呢個胡椒餅,閃閃去過三次,今次係第一次吃,因為睇見好多蔥,所以每次都冇食,不過男友吃蔥的,所以買了一個!閃閃食左一口,原來又幾好味喎,好多肉好多蔥有點點胡椒味!男友都說好吃!






烤生蠔,TWD $100 份,貪得意點左一份。



食叫食烤,等一陣就食得唷!



台幣一百蚊(仲要有五隻仔),不要期望會有好肥美既生蠔,不過都OK 唷!有海水味道,而且烤到岩岩熟,一滑就入口!


之後閃閃都有買下啲野呀,仲買左黑糖冬瓜露清下熱,閃閃又勁愛黑糖!

跟住因為其實一直落雨,閃閃同男友都濕得緊要,閃閃仲要買拖鞋著添唷,所以買啲外帶就返屋企了!睇下買左啲咩?



烤雞脾菇,可以選唔同既味道,閃閃好似係叫左WASABI 味!呢個幾好味,因為雞脾菇有咬口,同埋佢既醬汁都好入味!





買了一袋有蝦有蟹的,可能返到屋企凍左,唔係咁好味!!






呢個食燙新鮮魷魚,連埋一啲配菜,我地點左辣味,辣辣地,幾好味!呢個我地食晒呢!







登登登登~~~~ 最後要介紹係呢間,基本上饒河街唔只一間有大雞排,不過閃閃獨愛這間,大部份人都只會去土林食豪大大雞排,但如果去饒河街的話,就可以食呢間!



老闆炸好大雞排,老闆娘會問要不要切,要的話會放進機器,齊齊整整的切好!




重點是不只得有原味和辣味!還有多款口味,這間其實是閃閃第一次住民宿時,老闆大力向閃閃推介的,閃閃最愛是紫蘇梅的味道,少少酸可去除油膩感!好好好味唷!






打文時還有四十分鐘就到聖誕了!係度祝大家有個開心既聖誕! Merry Christmas !!!!!



閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin