星期二, 3月 24, 2009

一個人@台北大冒險(一)

雖然仲有個半月先出發,但心情好緊張興奮,好期待今次台北之旅。

我自己並唔係特別獨立既女生,所以今次一個人出門,對我黎講係一項特別既挑戰,自己有一本好簡單既旅遊書,我呢幾日都由尾睇到頭,由頭又睇到尾,樣樣都想試,樣樣都想食,心中構思當然都會考慮安全的問題,盡量都以捷運和巴士為主,一方面省下來的交通費轉為買書和食野!另一方面,我唔敢夜麻麻一個人搭的士回民宿。

對了,本來想租住「桔子旅館」的,最後因為朋友仔的推介,所以已經訂了一間民宿,自己都好鐘意,到時會影多啲相!
但係同事講係台北住宿撞鬼事件,諗起都驚驚地,應該最後一日離開先敢影相吧!

上網找資料的時候,看見有網誌介紹一本叫「台北小旅行」既書,佢用另一個角度去寫的,唔係一般既旅遊書,諗住係香港買黎Plan Itinerary ,嘩... 成100蚊,台灣都係四十幾蚊... 睇黎我都係儲晒啲錢係用黎係台灣買書好了,香港真係標得貴。

原本Plan去三日兩夜,後來訂機票個時訂左四日三夜,而家覺得四日都唔多夠咁,不過冇得改,唯有早少少起身。

朋友仔知我去旅行,問我幾時去,叫我去之前借佢個netbook,太好了,解決左Save相既問題,另一方面就係問民宿有冇Lan線上網,但佢只係答我有免費上網... 佢係咪睇唔明我寫乜呢,我諗自己帶Lan線去好了!


仲有46日就出發啦~~~~~~嘻嘻~~~好開心




延伸閱讀:
《台北小旅行》
作者的話--《台北小旅行》:寫一本書的背後

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin