星期四, 3月 12, 2009

為為食:Applegreen

  • Caption
    Buffalo Wings,係有啲酸同有啲辣既雞翼。味道一般~

  • Caption
    Classic Caesar Salads, Order左半份黎試下

  • Caption
    Cajun Seafood Bag

  • Caption

上月約左朋友仔黎試呢間係網上面好多好評既店~~~

同朋友仔都係第一次黎食,睇完一輪 Menu 就點左以下幾樣野

叫得The house of Salad,咁就梗係order 左一客salads 啦!
chopstickClassic Caesar Salads (half)
食過之後我鐘意左食Salads呢!入面有Romaine Leaves, Shaved Parmesan cheese, Tassed with Applegreen signature caesar dressing
個包包甜甜地,不過Parmesan Cheese有點太碎,唔似得其他網友點上黎咁大片!
但好好味,我平時唔鐘意食Salad但都覺得好味!mad

chopstickBuffalo Wings
我本身好鐘意雞肉的,但呢個雞肉好實,個汁都ok 好味道,影唔到啲配菜,個甘荀條幾好味喎~~~~

chopstickCajun Seafood Bag
呢個Seadfood Bag,係我今次比喊樣既原因,實在太唔掂,入面啲海鮮好"梅",唔新鮮唔好食... 好失望!!!sad我諗我整會好味過佢好多... 其實如果明知食材唔新鮮,就寧願同客講叫客人order 過另一樣野好過......

不過呢,如果一大班人都會揀佢食多次... 希望唔會再失望~


推介菜式:Classic Caesar Salads

地址 : 旺角太子道西193號新世紀廣場7樓713-715號舖 English Address
英文地址:Shop 713-715, Level 7, Grand Century Place (Mong Kok)


Open Rice Link : http://www.openrice.com/restaurant/commentdetail.htm?commentid=1978990

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin