星期四, 3月 12, 2009

為為食:板長壽司 Itacho Sushi

  • Caption

  • Caption
    左起:蝦膏、芝士飛魚子、海膽、蟹膏

  • Caption
    上左: 帶子、蟹棒; 下左:天使蝦、三文魚腩、三文魚

  • Caption
    蟹肉牛油果沙律

  • Caption

  • Caption

上星期三放學,返左灣仔既板前食sushi,因為想食蟹膏壽司唷~~

八點幾九點,都唔係好多人等位,等左一陣就有得入座,在座既食客有三分一都係外國人,坐我地隔離枱既講既都唔係英文(似法文,德文之類啦) 應該都係旅遊書有介紹而黎既旅客!

環境都ok ,係迫左少少,但都ok 既,侍應既服務態度都好好,斟茶呢啲動作都幾勤快。不過呢,有時客人既order 會亂左。

講到食物,佢既質素同板前差唔多,但係一件件計,可以唔駛一定要叫一碟兩件同朋友share, 唔駛食自己唔like 食既野食,可以order 晒自己鐘意既sushi!呢樣係好既地方。

而且有我鐘意食既蟹膏,佢係蟹膏軍艦黎,一半係蟹肉一半係蟹膏,好好味唷,可能我鐘意食蟹既關係。朋友仔都覺得好味!另外我食蝦膏軍艦比較淡口,都係蟹膏香濃啲唷~~

海膽都唔錯,都幾新鮮同份量都ok!最緊要冇啲青瓜係度,係成件軍艦都係海膽黎!

個沙律都幾好味,不過蟹肉同牛油果都好少,不過都ok 既!

三文魚三蚊件好抵食,鐘意食可以食多幾件!
三文魚腩就略為唔夠肥美了!
蟹棒就唔得了... 唔夠鮮味,味道有啲古怪....

總括黎講都係好味的,會再黎食過唷~~~~~~

推介菜式:蟹膏軍艦, 海膽軍艦

地址 : 灣仔軒尼詩道318號地下B舖 English Address
英文地址:Itacho Sushi Shop B, G/F., W Square, No. 318 Hennesy Road (Wan Chai)


Open Rice Link: http://www.openrice.com/restaurant/commentdetail.htm?commentid=1978986

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin