星期四, 3月 12, 2009

為為食:愛爾蘭瘋薯 Ireland's Potato

  • Caption
    台北 - 份量多好多唷~~~~

  • Caption
    香港銅鑼灣 - 份量好少唷....

係台北旅行食過Honey Mustard!
所以知佢係香港開左,就係點同一樣既醬黎試下!
但一拎上手,少左好多呢.....
大家睇相可以見到,我係台灣食既時候,好full 的!
但今次係香港食,少左好多只係將啲薯條圍住邊黎插扮full....

因為份量既關係,我想比喊樣....不過佢既Honey Mustard都係好味道,拉返少少分啦!!
我諗因為香港租金貴,所以將貨就價~~~~~

Anyway...我去台灣會再食,香港應該未必會


p.s. 我係mk 分店見人地個啲都係比cwb 分店既薯條full 的,唔通mk 租平啲.....
推介菜式:Honey Mustard

地址 : 銅鑼灣謝斐道518號
電話 : 2151 0889

Open Rice Link: http://www.openrice.com/restaurant/commentdetail.htm?commentid=1978995

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin