星期日, 3月 08, 2009

Kanebo 肌美精透亮絲絹肌洗顏粉



上星期係卓悅購入既洗顏粉!係Kanebo肌美精既Line黎!
上次用Mask都覺得好好,今次洗顏粉都冇令我失望!

其實我好怕用完會好潤既野,我寧願搽Lotion,但我都想Feel到洗完係乾淨!
試用呢隻洗顏粉,加水好易起泡,但我諗如果用起泡網或者起泡球起既泡會幼細好多
大家都知道,越幼滑清潔力會越強!
洗完面,Feel到係好乾淨但冇覺得好乾好緊,肌膚Feel到好柔軟添唷!
價錢都係$29/50G,唔駛因為貴心理上就住黎用!
抵好好用!值得推介!





Kanebo 肌美精透亮絲絹肌洗顏粉 (HADABISEI Facial Powder Wash)
容量: 50g
產地: 日本 (Made in Japan)
適用: 各類肌膚 (All Types of Skin) *勿用於不正常肌膚 (Do Not Use On Abnormal Skin)
特點: 天然植物性成分和天然胺基酸誘導體的維細粉末配合天然木瓜酵素和保濕成分無添加香氣及人造色素
作用: 細緻的泡沫易於清洗不會造成殘留能適度代謝老化角質及汙垢毛孔內的汙垢也能徹底洗淨有效於潔淨肌膚老化角質同時保濕讓洗臉後的肌膚水水嫩嫩不會有緊繃感氣味清新

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin