星期四, 3月 12, 2009

為為食:Cafe Zentro

  • Caption
    芝士醬薯條

  • Caption
    芝士醬薯條

  • Caption
    呢個好似係蜜糖雞翼,好味

  • Caption

  • Caption

  • Caption

  • Caption
    好似係朱古力既cake

  • Caption
    心太軟,好味!

我已經黎過三次。

呢度枱唔多,我次次都訂定位,因為一full 起上黎,就會冇位。

次次我都一定會點chopstick招牌芝士薯條!個芝士醬好好味,個醬唔夠,可以request個姐姐比多一份芝士醬!yummy~~~好味道呀!

另外老闆推介既chopstick心太軟!一切開,啲朱古力湧出黎,加埋Ice-cream食,好正!!smile
個次老闆仲加左呢個煙花效果,好鬼靚唷!!

Pasta就唔會失望,有啲地方好難食既,但呢度好好味!次次都清晒!

之 前未黎之前,睇呢度食評有啲擔心,好多時都係會因為睇左食評而唔去or 會有左偏見,但so far黎食左三次,次次都好滿意,而且啲staff 都好nice,有咩要求都會即刻應左你!我諗某啲食評係個別/主觀意見吧!我試過個pasta 汁唔夠,同老闆講,佢即刻幫我整返多汁啲!好好人。 我會再黎食唷~~~~~lol
推介菜式:招牌芝士薯條, 心太軟


Cafe Zentro
地址 : 銅鑼灣富明街寶富大樓2樓B English Address
英文地址:Flat B, 2/F, Po Foo Building, Foo Ming Street (Causeway Bay)
電話 : 2882 8944


Open Rice - http://www.openrice.com/restaurant/commentdetail.htm?commentid=1979232

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin