星期六, 1月 09, 2010

白雪雪好可愛 - IPSA METABOLIZER 試用



多謝 抽中閃閃參加 IPSA X 之IPSA Metabolizer 試用及玻璃瓶設計比賽,閃閃同 Metabolizer 已經闊別多年 ( BA話最少有三年啦!因為樽身已經係全新既設計了)

首先同大家分享試用先,閃閃上月29號去左金鐘 SEIBU P.P. 既 IPSA 做左皮膚測驗先!
今次係閃閃第一次係 IPSA 做皮膚測試,以往都只係測試皮膚既顏色去揀適合既粉底,今次主要係測試皮膚揀選適合既 METABOLIZER!

首先係H2O水分測試,分別會開始時既水份,然後就加左水分既皮膚,再睇20s 同40s 之後水分留失既情況!

測試結果,水份保持力好低呀!同AVG都仲差大半,閃閃皮膚真係好乾好乾呢!要好好保充水份先得唷!

之後就係皮脂分泌力測試,額頭位置同面頻位置好唔同,一係太油,一係冇乜油,睇黎油份都好唔平衡添!


最後結果我真皮活性力岩岩好合格,但係合格呢係唔夠,想皮膚好,真係唔懶得呢!


最後BA Miffy 比我既 Points 係:補充大量水份,平衡水油分泌!

其實我都知道要多按摩,幫皮膚做下運動係對皮膚好好的,但日日放工返屋企都好累,實在唔想郁,不過做完測試之後,閃閃都已經勤力左了!因為再唔好好保養,皮膚就會唔合格!

皮膚測試完畢,係結果分折同 Miffy 既建議下,選擇左 METABOLIZER WHITE EX3 更生活化美白液 3 ,因為閃閃好想皮膚再白啲唷!

以前閃閃都有用過 METABOLIZER ,但冇美白成份的,用過兩枝,後來因為太多其他產品,所以就冇再用,都應該有好多年了!METABOLIZER 係 IPSA 皇牌黎,根據網頁既資料,METABOLIZER WHITE EX 蘊含14年科研超卓美白成份4MSK,改善持續角化障礙,徹底消除暗啞及色斑。而高效活性緊膚分子活化纖維母細胞,促進真皮層膠原生產,提升彈性緊緻。配合極速滲透分子加速美白成份滲透肌膚,營造水潤角質層,迅速提升自我更生力。

Miffy 話新一代既 METABOLIZER WHITE 有中藥既成份 (而家啲護膚既成份真係咩都有!),全面都用得,連眼位都可以用,佢建議我洗完面,爽膚水之後用 METABOLIZER WHITE EX3,咁會軟化更生肌膚,令之後再搽既產品更加吸收!


白雪雪既樽身,好喜歡唷!


而家新既泵裝,方便左好多喎!


半透明既乳液狀,好水水的,好易推開同埋好快吸收!但用上面時係需要兩泵分量係化妝棉,再汪塗抹全臉!


又係水份測試機出動既時候,未搽之前,皮膚水份係



搽左之後三分鐘,水份提升左,連水份機都出現在水油平衡既笑臉!



十五分鐘後,水份都仲 Keep到42.3% ,只係比之前跌左6.2%!算好好喎!


用後感:閃閃由29號晚開始已經急不及待開始左用,用左大約一星期了,感覺好好,但因為美白要用一段時間先知有冇效果,但係閃閃覺得去左面部既黃氣,所以閃閃之後都會 Keep住一直用的!佢快吸收,閃閃相信用左佢再用其他精華素效果會更加加倍!
朝早太趕,我只係洗面+爽膚水+ ME WHITE EX3,皮膚都Keep到好軟滑咁,好方便好好用!


後記:關於BA!
閃閃一向好注重服務,所以今次去過PP既 IPSA 之後,覺得一定要寫返閃閃今次遇到既 BA,佢係係金鐘 SEIBU P.P. ,頭先都有提過佢叫 Miffy,閃閃覺得佢真係一個好好既 BA,係咁多次唔同地方既 IPSA,閃閃第一次遇到一個閃閃覺得真係好好既 BA,佢好 NICE 好專業,最緊要係服務態度好好,佢令閃閃覺得佢真係用心係顧客既角度出發,有時我地去買野,遇到唔好既 BA / Sales,真係未必會返轉頭再買野,但係今次係令閃閃覺得如果要買野都會搵返 Miffy,大家如果去開金鐘又要去 IPSA買野,閃閃推介搵呢位叫 MIFFY 既BA呢!

再次多謝 IPSA 同 ,白雪雪既樽身係時候要講 Bye Bye啦!閃閃要幫佢大變身呢!

1 則留言:

NottyEvil 說...

i haven't been using ipsa for a few years. wonder how the new and improved metabolizers work. you have a moisture balance device! looks very professional~

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin