星期日, 1月 17, 2010

IPSA METABOLIZER 環保概念玻璃樽設計比賽


上回提到白雪雪既樽仔要變身了,等我講下我既概念先!
今次活動,IPSA提供既珠珠,係由IPSA回收 Matabolizer 既樽所製成



我抽起左藍色同埋綠色,拼左一個圓形既圖案,其實係代表地球黎,因為今次主題係環保!所以我拼一個地球出黎係希望帶出救救地球既環保信息!
地球先生比我地破壞得好緊要了,空氣也越黎越污染,我地再唔行動既話,地球就會冇架啦!

右上方五粒黃色既珠其他係代表星星,星星等於希望,同時間,因為空氣污染同光害等問題,令我地見唔到星星了........



多謝同IPSA今次提供既試用,同埋可以參加呢個有意義既活動!
如果你都 LIKE我既概念,請你投我一票唷 (投票要去呢度唷!)!




延伸閱讀:
白雪雪好可愛 - IPSA METABOLIZER 試用

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin