星期日, 1月 03, 2010

Ornament 超現實浪費主義


2009年12月31日 ,閃閃出席左2009 年最後一個 Beauty Bloggers活動,去到位於中環蘭桂坊 Laneige 的專門店,參加 Beauty Blogger Private Makeup Party!!


店面唔算大(中環區麻....) 但裝修感覺比其他分店靚,水晶燈帶出華麗既感覺。


PR 好貼心,為我地準備左小吃,但閃閃係公司開完 Party,唔肚餓呢!但右上角既三文治條好得意呢!



每位 Blogger 既位上都有一面鏡,一盒好靚好靚好靚 (要講三次,因為真係好靚) 既盒,仲有一個 File入面有今次活動既資料。


兩位 Laneige 既 PR小姐,同我地分別講解2010 年最新春妝既概念。

上面個盒,粉紅色,一睇就知係同浪漫有關了,Laneige 春季既彩妝系列名為
「Ornament 」,係配合返2010年春季時裝潮流「超現實浪漫主義」,利用華麗既 「Ornament 」去配襯風格同變化,所以今次我地每人都帶左一件代表自己既 「Ornament 」,再去打造適合既妝容。


「Ornament 」系列

「Ornament 」 Pact 粉盒 $220
「Ornament 」 Eye Shadow 眼影組合 $240
「Ornament 」 Snow Crystal Intense Lipstick $ 190
「Ornament 」 Dual Top Coat $220
Multi Function Mascara $190


「Ornament 」Eye Shadow 眼影組合 $240
4 款色調:深紫色、薰衣草色、蜜桃色及米白色


Laneige 既 Make- up Artist 為我地講解點運用
「Ornament 」既彩妝去打造春日浪漫感







多謝 Little Ka 做 Model,佢個身既打扮比我地有春天感,同
「Ornament 」紫色既眼妝好相襯!


講完之後,就到我地實習啦!大家都好忙咁呀!哈哈, 我地都好認真架!



呢個就係閃閃當日既妝啦!唔記得影大頭既相,閃閃當日既
「Ornament 」係頸項上既星星水晶鏈,MUA說我地打扮同「Ornament 」女性化,可以配合啡色系既眼影,亦可以配合銀黑色黎打造立體眼妝,閃閃選了後者!

The Look of Last Day 2009

外套係佐記 Concepts 既羊仔皮褸,入面著左打底黑色長袖薄衫,同一條有珠仔蝴蝶結既背心絨裙,因為裙已經格仔了,所以絲襪著直條再配高跟長Boots!有少許華麗感!

好黑色既感覺 (最近已經好少全黑了),因為唔太鐘意全黑色既感覺,好悶!



再次多謝 Lanegie PR 們同埋 Meling ,呢個系列會係1月28日上市,閃閃好喜歡今次呢 Sets系列,搵日再同大家分享彩妝篇!

2 則留言:

Ta小妹 說...

好似好好玩哦~我又想去哦~><

閃閃星小藍 說...

zita~星期日我地會見面喎~

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin