星期日, 1月 24, 2010

RoC Multi Correxion™多效活膚系列 - 原來 Yoga 都可以好好玩


早前閃閃出席左由 HKCOSME.COM x RoC 舉行的 「RoC Multi Correxion™多效活膚系列 Beauty Blogger 發布會」,發布會既會場係位於中環既一間 Yoga Centre ,閃閃好耐冇做過 Yoga了,因為之前做過覺得唔係咁岩自己玩!但今次既活動令閃閃改變左睇法呢!!

第一次參加 RoC 的發布會,知道是同Yoga有關有想過不去,但係又因為之前用過 RoC 既眼霜同Retin-Ox Wrinkle Filler (相關文章)又幾好用!所以決定去啦!去之前要搵長褲,又要搵T-shirt (識閃閃既都應該冇幾可見到閃閃會著褲,因為閃閃打扮很好女性化麻) ,搵齊衫褲出發咯!

去到呢,大部份人都到齊了,閃閃好快速去更衣室換衫,好似去返中學個時PE堂換衫既感覺,好鬼得意!


換好衫入到去,見到大家都坐好了!閃閃都搵個位坐好呢!首先係品牌公關小姐 Bell 同埋司儀 Meling 介紹 RoC 呢個品牌既歷史,今次新出既新品,其中既全新 Multi Correxion 多效活膚煥采精華,下圖五個圈圈就係今次主角可以解釋皮膚五項問題既成份同功效
包括 Retinol - 減淡幼紋;穩定維他命C AA2G - 淡化色斑;Silk Pearls 技術 - 減褪暗啞;甘油 - 擊退乾涸;T.H.P.E - 緊緻肌膚,可以話一枝締造到 5 大抗衰老既功效。


而家出多左不同既抗衰老產品,好多時大家都會諗我廿零歲,唔駛咁快用麻,但係預防係勝於治療架,而家因為基因同埋生活習慣既改變,周圍環境既影響,同埋我地係25歲後,新陳代謝開始減慢,皮膚越黎越早出現乾燥、幼紋、色斑、暗啞同埋鬆弛等等既衰老情況,所以應該係問題未出現前處理然後好好保養住佢!等皮膚變得明亮、柔嫩、水潤同埋緊緻 ^^

點解會安排 Yoga 既活動去配合今次既主題呢,係因為做 Yoga同保養皮膚一樣,唔係食粒仙丹就可以即刻見效,係要持之以恆,先可以見到效果,Yoga 導師 Josephine 已經有40 多歲,身型同樣貌一啲都唔似呢!我地學左五個 Yoga既動作,佢係可以解決因為我地坐姿不正,搞到身體出現既腰骨痛,同埋有一個動作可以舒緩經痛呢!


今次做 Yoga 相堂愉快,唔知係咪因為有一班朋友仔一齊,定因為 Josephine 導師既風趣令我地上呢個 Yoga 堂一啲都唔沉悶,好開心咁就過左個半鐘!

完成左之後,大家都好鬼 Relax 咁係度傾計呢,哈哈


離開 Yoga Room,每人都有一袋粉紫色既東東!


入面係一套四枝既 Multi Correxion™多效活膚系列
包括有:
Multi Correxion Anti-age Intensive Serum 多效活膚煥采精華 30ml
Multi Correxion Anti-age Moisturiser 多效活膚乳霜 50ml
Multi Correxion Anti-age Eye Cream 多效活膚亮采眼霜 15ml
Multi Correxion Radiance Enhancer Make-up remover 多效活膚亮肌洗面乳 200ml


產品大約要時間試用一個月,閃閃會係二月再同大家分享用後感!
再次多謝 HKCOSME.COMRoC !過左好開心既一個下午呢~

同埋多謝 RoC好細心咁安排左試用裝比閃閃同大家分享呢!
試用裝係
Multi Correxion Anti-age Moisturiser 多效活膚乳霜,有SPF 15既防曬功效,3ml裝,有興趣既朋友仔,可以留言留下你既姓名,電郵(唔會show 出黎的),我會抽三位去試用呢!

2 則留言:

yuenhan 說...

i wanna try ar~

閃閃星小藍 說...

yuenyee, 你要留email 比我先得唷

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin