星期五, 1月 08, 2010

明明以前好好味架....

Caption
  • 我飲唔到龍蝦味既.. 感覺有點假...

  • Caption
    友人要了白湯!不知好唔好飲...

  • Caption
    餐包

  • Caption
    我點了肉眼,五成熟,但係呢,上枱切開,仲熟過我朋友叫既六成熟!不過都ok 既

  • Caption
    友人點了有大蝦的牛扒,但係隻蝦唔熟既....

金鳳大餐廳(尖沙咀)
以前一大班朋友黎食過,個次覺得好好架,但今次同朋友黎食,唔知點解同之前食既感覺差左點了!

個湯冇龍蝦味既,唔知仲乜事,冇乜鮮味,好普通既湯!

個肉眼扒我明明叫五成,我都預鐵板上會變6-7成熟,但我食既時候都接近8成熟!返而友人點既牛扒就有6-7成熟,而且上左枱好耐先淋汁,冇左"咋"一聲既鐵板效果!

啲侍應好求其,比餐飲隔離枱仲整濕我電話........

朋友個大蝦拼牛扒,個牛扒就有6-7成熟,點知連蝦都係.... 唔熟既....

我都唔知仲唔仲黎食好了!
不過以呢個價錢又確係幾抵食既

是次消費: 每人約HKD80 (晚餐)


Openrice comment: http://www.openrice.com/restaurant/commentdetail.htm?commentid=2054146

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin