星期日, 1月 31, 2010

My Watercolour Work

2008- 2009 既事了,突然好懷念,搵返呢啲畫出黎,未轉黎 Blogspot前,呢篇文係係 Xanga 張貼的。

以下係閃閃既作品
有初班同中班的作品


呢個係練習黎的!練習唔既效果!





呢個係畫Orange and Apple,阿Sir比左8分我,仲寫超水準添唷!(右下角唷!見唔見唷!)
好開心架唷!




之後回家自己練習,亦試左唔同既效果!

呢條蔥,都有八分架!!!
係咪畫得好靚呢,我好有心機架呢堂!哈哈

呢條Banana真係好難畫得好,搵日我買返黎自己再畫過先!



人像.... 想當年我會考都冇考人像,我真係唔鐘意畫人像,亦畫得唔好!



呢個好似好點了!嘻嘻



菜仔一片,都有7.2分架



呢個粟米比阿sir 話我lazy 畫到d 粟米粒好大粒!哈哈!



大家會唔會估到我呢個畫乜呢?
哈哈哈哈



呢個花未完成,但都唔錯呀!



呢個有8.2分呀!
係咪幾靚呢!哈哈哈!
我好有心機畫架!
不過起草稿既比例唔係咁好!
如果好點應該會高分點!
哈哈



呢個係最後一堂既作品,未完成,阿Sir話我畫得好Colorful!哈哈!
之前我唔夠胆用咁多色架!終於有進步啦我!搵日完成埋佢先!
嘻嘻 (過左咁耐... 都仲係未完成),哈哈,想學返畫畫,因為畫畫既專心同寧靜,都係放鬆心情既一種!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin