星期日, 2月 20, 2011

JILL STUART VIP Beauty Workshop ♥ 完美底妝工作坊


2月1日收到 email ,可以優先試用粉底同底霜 (3月1日推出),雖然只係用過 Jill Stuart 既彩妝,冇用過佢既粉底同底霜,但又好有興趣,所以 Lunch 一食完飯就去比錢留位了。

我揀左上星期五晚上 7點至九點個場,一放工就搭叮叮去金鐘,今次工作坊係金鐘既 Conrad Hong Kong ,六點半我已經去到,第一個到場,坐底影下相,仲有土多啤梨奶昔。



完成左底妝示範後,仲有甜品食添唷,好靚呀,唔係好捨得食呢!



因為唔係 Blogger 既活動,所以底妝示範既時候我冇影相,今次優先試用既係呢兩款新品,黎緊春季唔再係素顏咁簡單,而係雪紡肌,所以新品 Smooth Silk Liquid Foundation 好吸引,而個 Pure Lasting Makeup Base N可以均勻膚色。一個完美既底妝,可以令彩妝更加突出。



每人都會有一面 Jill Stuart 既鏡,好靚呀!呢個係咪冇得買既呢?


每兩人中間會有一套底妝同彩妝試用。



先來試 Pure Lasting Makeup Base N


由右起01的自然色,02色紫色,03的膚色,我最後選了01的自然色,因為想要自然的妝感。



再來試 Smooth Silk Liquid Foundation



我最後選了103色,試了上面去比較後,還是喜歡自然點。



還試了以下的妝品,平時 Jill Staurt 的 Counter 好多人,雖然今次的工作坊不會有齊妝品,但都夠我們左試試右試試!














但因為酒店內的燈很黃,影相都偏黃,選粉底顏色時有點危險呢,怕選錯顏色呢!


最後每位朋友都有一份護膚旅行裝做工作坊的禮物呢!


至於我買左啲咩呢?因為新品未到港,要下星期再囉,到時再同大家分享我的完美底妝呢!

好開心係會場識到三個朋友仔呢,我地仲即場ADD 左FACEBOOK 添唷!佢地好勁呢,今年已經買超過左五千蚊既野可以有會員禮物...我仲欠好多呢........

今日出左三篇文,聽日仲會出一篇講我新買既 Mascara添!♥♥♥♥

抖抖啦各位!^^//

((想說的是,要知道文章是試用文又或是購物分享文,可以看標籤,如果是試用文,我會標籤為「試試用」如果是購物分享文我會 Label 做「買買買」咁大家就好清楚囉))



閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin