星期五, 2月 04, 2011

『情.尋朱古力』@HarbourCity x 不眠王子



恭喜發財,祝各位美女們,日日都索爆,靚靚!男既就有咁型得咁型!仲有身體健康呢!(因為我病左了.....>.<)
兔年既第一篇文章,多謝不眠王子同一眾海港城既靚靚公關,仲有各品牌既熱情款待,本身閃閃唔好食古古力,平時都係食DARK古力!(都係少少...) 今次係我人生中食得最多古古力既時候!真係要再次多謝王子同PR 們唷!
朱古力的獨特魅力總令人無法抗拒。2011年,海港 城延續甜蜜軌跡,再度呈獻『情.尋朱古力』(Chocolate Trail) 品味之旅,讓朱古力藝術跨越時空,體現於當代時裝設計及至源遠流長的世界文化遺產中──時裝設計師以朱古力為題動起針線;甜品師讓它跳出糕餅房,成為只溶 於口的朱古力手袋、首飾、晚裝,甚至當起了建築師來,以朱古力展現歷史悠久的建築文化及風貌!1月20日至2月20日期間,海港城誠邀您親身體現這不可思 議的朱古力魅力!

CHOCOLATE remains the irresitible dessert delicacy. As we dive into 2011, Harbour City prolongs the pleasure by proudly presenting the second "Chocolate Trail" exhibition. Here the art of chocolate transcends space and time to reach into the realms of contemporary fashion desgin and world cultural heritage. Creators stretched their imaginations, as fashion designers sketched new styles to the theme of choclate, while patissiers emerged from their bakeries with dainty handbags, accessories and gowns that literally melt in your mouth. Ohters turned to architecture in order to build miniature chocolate versions of world heritage sites. From 20/1 throught 20/2, Harbour City cordially invites you to embark on a chocolate journey for a tastefully tasty experience!


簡單一段簡介,介紹左今年 Harbour City 『情.尋朱古力』既主題,以下落黎等我同大家分享我今次既朱古力之旅啦!

係 Gateway 大堂等待,PR 們介紹一系列唔同既朱古力制品,包括手提行李箱,TUBE TOP,BOOTS等等,全部都係由唔同品牌製作,PR 們說就因為用很多朱古力的關係,所以每件成品都好重!



★★ Tasting Chocolate Tour ★★

第一站:Paul Lafayet (Hong Kong)


Macaron 既魅力,我諗好多好食甜食既朋友黎講都無法抗拒,我呢.... 勁鐘意食,佢係我最鐘意食既甜品之一,間唔中我都會買黎氹下自己,今次首站就係食 Macaron ,勁愛呀!
試 食既分別係黑色既 EARL GREY 同白色既 JASMIN,店員好詳細咁介紹左佢地既用料同埋,佢地為左令Macaron 既口感更好,選用既都係法國黎既用料,而且每個 Macaron 都係即日新鮮制造,同埋為左配合香港人既口味,甜度都調低左,所以甜得黎會有每個唔同味道既口味!店員首先叫我地先試 Jasmin 既味先,我同其他 Bloggers 們食第一口已經覺得好茉莉花既香味,好清新唷!然後飲一啖水再轉 EARL GREY,我之前都有食過其他品牌既 EARL GREY,呢個比我之前食更加好味!



其他甜品都好正咁,我要搵日再黎食過....



第二站:Goosens Chocolatier (Belgium)


係 1955年創辦既 Goosens Chocolatier,全部朱古力都係原裝由比利時總店空運到港,見到右上角的白朱古力嗎?佢唔只連造型係一粒鑽石,係燈光照射下,就好似一粒閃閃發光 既鑽石,其他仲有紅寶石(心鑽),金幣,仲有我最愛既星星型添!我食左個帶橙味既朱古力,好好味唷!


第三站:THOMASHAAS (Canada)


well....因為呢個...我諗品牌方面冇安排相關員工,去介紹啲朱古力,同埋因為冇試食到既關係... 零印象....所以...


第四站:Venchi (Italy)


去到第四站 Venchi ,品牌方面勁有心,另外安排左 PR 等我地黎介紹朱古力比我地聽,百多年歷史既 Venchi (1878年),啲包裝全部都好靚!其中圖中的有盒朱古力魚子醬仲好得意添,朱古力魚子醬採用純南美可可豆及 90% 可可粉以人手製造,一顆顆如微細珍珠的朱古力豆,內裡包含 7 層朱古力,從不同地方選用最上乘材料製造,當朱古力魚子醬在口中慢慢溶化,便可感受到不同層次的口味,先品嚐到烤 Forastero可可豆的香味;繼而感受到Criollo可可豆的果味,最後到核心位置的最佳 Trinitario可可豆那種濃烈的苦澀味。不過當日無試到朱古力魚子醬,但因為佢既介紹,搞到我好想去買盒黎食,據 PR 講,係比啲人飲住酒,囉匙黎一啖啖咁食的,好正咁呀!

而佢地既 Venchi Chocolight 系列從玉米中提煉麥芽糖代替糖,令卡路里含量較一般用糖的朱古力為低,令人食得健康又放心。我地都有試食過,都好好味!

另外上圖底既 Chunks 都好好味,要放係18度既溫度,好幼滑同埋一上手就溶,要快手食,Chunks 有兩款,我地試食既係呢款:
Torrone farcito Gianduja Kg 4 - Extra large artisan soft nought made of only Piedmont hazelnuts and a creamy Gianduja filling.
有香軟既 Hazelnuts,好鬼正!





第五站:Amedei (Italy)


靚 靚既品牌市場經理 Florence Anna 係我地一黎到就話我地之前已經試左好多朱古力,所以開枝香檳比我地飲下,然後先再品嘗 Amedei 既朱古力,Anna 好熱情又靚女,佢介紹左品牌唔同既朱古力,仲開左一盒比我地試,我試個粒係 Dark Chocolate,我最鐘意食 Dark Chocolate,好正!

個日仲同 Babyalpha, Yau Yau點點一齊又飲又食添!開心開心!開心得濟,我仲太唔小心倒左啲香檳落 Baby 度,SORRY SORRY 呢!


第六站:MS. B'S CAKERY FOR SEVVA (Hong Kong)


Sevva 這個名字似曾相識,就是和 Chanel 初次 Afternoon Tea 的餐廳 (相關文章),今次為左 Harbour City 的 『情.尋朱古力』,特別製作左藝術糖花同甜脆焦糖朱古力禮盒,用左原糖、純淨化水同凝膠製造,可以長時間保存而且仲好靚!下層既朱古力食完仲可以當首飾箱,真係一物二用,而試食既甜脆焦糖朱古力我勁愛呢,因為我很喜歡焦糖呢!


第七站:MIO MIKO Belgian Chocolates & Coffee (Belgium)


黎到呢站,因為大家分散聽講解,所以都係東試試西試試, Mio Miko 有好多唔同既產品,有朱古力片,有咖啡,有窩夫,我地仲試食左成片都係朱古力既薯片!(似薯片先岩)


第八站:neuhaus (Belgium)


我地一去到,就被呢個好靚既禮盒吸引,Neuhaus Lady Chefs Praline & Ganache Collection 由 9位世界知名主廚打造:http://www.chocolatereviews.co.uk/neuhaus-lady-chefs/



黎到第八站,我地已經甜到漏了,但品牌方面又好大方,比我地任揀黎食,但實在好大粒....最後要麻煩店員幫我地一粒分開幾粒,好好味呢!有好多唔同既款,最後都食左唔少!

食完左朱古力之旅,我地就去左下一站了!



★★ Chocolate World UNESCO ★★




嘻嘻!有提示牌,大家唔好因為太香食左佢呀!







這個St. Basils Cathedral - Russia 好靚呢,啲朱古力好似閃閃生輝,而頂頂仲有啲唔同顏色既朱古力添!



另外仲有我地祖國既萬里長城啦!用上白朱古力製造呢!



仲有好多世界遺產,你認到幾多個?

再次多謝不眠王子同一眾海港城既靚靚公關,仲包好一份份比我地滿載而歸,我真係未食過咁多唔同牌子既朱古力,我一囉返屋企,短短三日已經清左八成..........阿媽阿妹同阿妹個B 都勁鐘意食!



而家呢個時候...本來應該睇煙花的,但係閃閃病到七彩,岩岩點點打黎問我起邊... 噢,我都好想黎,但病到冇晒精神仲要半夜咳醒,所以希望大家都身體健康唷!

好了,這篇..... 在我精神不佳下,坐係電腦前兩個幾三個鐘打完的,可以在這裡留言給閃閃一個鼓勵好嗎?因為閃閃參加了 BE x Estee Lauder 逆轉十年時光的 Facebook 遊戲,2月16號就會完結,只要在留言/COMMENT位置打一句說話如LIKE OR SUPPORT 即可!因為發現有人開假ACCOUNT 來COMMENT... 唯有在這裡盡力拉票唷!
http://apps.facebook.com/be_estee_timezone/?pid=33
感謝大家唷!

溫馨提示:如果情人節要買朱古力比情人的話,記得去海港城啦!因為各品牌都有特別優惠FOR 今次既活動呢!去到20號咋!


閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

1 則留言:

Karen 說...

D Macaron真係睇見都想食

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin