星期五, 2月 04, 2011

♥ 飾物小敗文 ♥ 平靚正的韓國飾物



嘻嘻,有加入我 Facebook Page 的話,應該有見過上面呢張相呢,係呢,今次係介紹閃閃的飾物小敗,好啦!同大家分享一下啦!




呢張係用相機影,都幾閃下,同事見到都話靚,不過以下既價錢係用記憶,未必準確,呢隻閃閃星星大約 $59





這個蝴蝶結有點似骨頭,$39






呢隻呢就貴啲,$79,閃閃地幾C文!





呢隻係再上一次買,好鐘意,印象中 $59





呢隻蝴蝶好大隻架!唔係成日會戴,價錢唔記得左!>.<





呢個戴住左,上有星星下又有星星,我特別鐘意星星的飾物,這個好似係 $69





呢個其實本來我有一對,但唔見左,個對係金色的,但因為好鐘意,見佢有銀色,又買埋,好似$69!



呢個幾特別,仲要係好平下!$49





其實頭飾買左兩個,但另一個唔知去左邊!呢個好似係$39定...$49 呢!



飾物都係係葵芳買的,係葵涌廣場內,買滿$300即時有85折!之後都會有折,所以我話平靚正就因為每次店主都係韓國入啲靚靚款,有時得一兩隻!好似星星介指咁,我買完...我妹想買都冇....(仲有添呀,葵涌廣場好多飾物店我見呢間有得買既野第二間貴好多添呀.....所以我只會係平時去開呢間買呢!)

好了,咳死我啦!我去訓了!

訓前都要同大家拉一拉票﹐麻煩大家比個COMMENT 我呀~謝謝唷!
http://apps.facebook.com/be_estee_timezone/?pid=33





閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

1 則留言:

Karen 說...

隻星星介子好靚呢~~~

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin