星期日, 2月 20, 2011

♥ 超得意自動變泡的 H2O+ aquafirm+膠原活肌泡沫面膜 ♥

在看海派甜心中,其實我一直都沒有開這套台劇,最近好像沒什麼時間似的,以前總會常常追台劇和日劇,現在少了。

但剛剛在看了一段,聽著楊丞琳的雨愛,配合著情節,又很令人很觸動,先送上這首歌給大家。





哈哈,好像被傷感的歌曲,拉到很遠去,好了好了!回來回來。介紹一個好玩的泡泡面膜給大家,是了,女生在什麼時候,都要好好護理肌膚。

♥ H2O+ aquafirm+膠原活肌泡沫面膜 Weekly Active Foam Mask ♥


看英文名稱就知道是每星期用一次,初初收到的時候,和同事說起我會試一個自動起泡的面膜時,大家都覺得不可思議,就是不太相信的樣子,其實我也想說, 我也不太相信會起到很多泡,好了,收到那天回家即試,又真的很不可思議呢!

先說說是什麼來的,這個是以海洋營養細胞緊緻精華 (Sea Nutrient Microlift) ,係肌膚表面形成高效膠原緊膚網,能夠牽引細胞緊密連結,可以即時緊緻肌膚,回復彈性,提升面部輪廓,更加能夠激活膠原既增生;而海洋膠原微球體 ( Marine Microspheres) ,透過膠原微注導入技術,膠原可以極速滲透至肌膚底層,為細胞鎖緊水份,而且仲可以令到肌膚得到大量膠原補充

只要洗完面,磨砂或去角質後,塗係面上,面膜會自動形成泡沫,只需五分鐘,就可以用暖水沖洗。




質地:啫喱狀,淡藍色



只要搽係面上,唔駛半分鐘,已經形成泡泡了!




大約三分鐘,已經形成一層厚厚的泡沫





近鏡影一影,泡泡好緊密,feel 到佢係面上跳下跳下咁。

到五分鐘用溫水清洗,皮膚變得好滑,有少許 firming 既效果 (當然唔會做一次就有呢個效果)
我試用左四次左右,如果想效果好啲,記得要做左去角質既工作先(相關文章),好似我咁,尋日去左做 CPS 果酸去角質既療程(相關文章),皮膚會變得好乾,好乾,所以尋晚我就用左呢個膠原活肌泡沫面膜 ,為肌膚注入膠原從而保濕,利用泡沫黎緊膚補水,今朝起身都唔覺得皮膚好乾呢♥!

一個星期一次既泡泡緊膚,好方便。呢個閃閃會回購的,下次再推介另一個閃閃推介既 H2O+ 產品比大家唷!(因為仲有好多文未寫///)

多謝 Beauty Talk 同 H2o+ 今次既試用呢,呢個泡泡面膜係大愛 ♥



閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin