星期一, 1月 24, 2011

我的 ♥ 水去角質產品 ♦ 溫和篇

冬天了,我那混合性偏乾既皮膚比起夏天時,要更小心保養了,上次在SOGO THANKFUL WEEK 入手了貴價的重點護膚精華外,其他平日的保養也很重要。

但冬天,人就變得好懶,但係點懶都要保養,而想皮膚滑滑,要注意角質層既處理,有朋友說話,有磨砂粒子的去角質產品其實會係面上留底好細微既痕跡,因為粒子既關係,你想像一下好像鹽粒一樣,每一粒鹽粒的切割面也不同,可能某一面會好平滑,但另一面會好鋒利,所以要嚴選去角質的產品。

以下我介紹三款給大家,全部都是友人推介下購買,試過又真係好用喎。

雪花秀 煥顏白參磨砂啫喱 Sulwhasoo White Ginseng Lightening Gel (找朋友在韓國買的,好像HK$280左右)


蘊含細滑的白參粉末,能令肌膚剔透亮白的韓方草本磨砂啫喱。白參中有豐富的皂角苷成分,能促進肌膚循環,長效補濕的蜂蜜和裂褶菌精華,則能夠提升肌膚水分,煥發水漾光澤。啫喱質感可迅速於肌膚推開,配合有助清除角質的白參粉末,顯著提升肌膚健康活力。



我自己用覺得佢既粒子係好柔軟,唔似一般磨砂咁,真係好似砂咁磨塊面,每次洗完面之後,濕濕地敷上,一兩分鐘後就按摩(我有時會當面膜咁敷十分鐘),入面有蜂蜜成份,可以保濕、磨砂、美白!按摩後用微溫水沖洗。因為有保濕成份,所以可以直接進行平時既護膚程序,一星期用兩三次都可以,因為好溫和,而且集多功能於一身,大家可以試用!



YSL Top Secrets Natural Action Exfoliator 淨膚煥彩無粒子去角質凝膠 (HK$320)



加入南木樹皮精華,這天然的成份能收緊毛孔,加入天然的植物糖分及非常細滑的油分,以保持皮膚的天然平衡。輕輕按摩,蜜糖色的潔面凝膠會黏著皮膚上的死皮,潔面凝膠會轉化成細緻且不油膩的潔面油狀,把臉上的污垢溶解。無粒子磨砂技術。配方創新,即使皮膚非常敏感的女仕亦適用。

閃閃地既金色凝膠


搽左上乾面上,再輕輕按摩,就會變成油狀。


過水又會乳化,之後皮膚質感好乾淨但一啲都唔會油!


這個呢,是全無粒子,凝膠敷上面既時候,都幾杰下!敷一分鐘左右我就會慢慢按摩,佢就會慢慢變成油狀,過完水皮膚好滑,而且雖然佢有變成油,但係因為過水時會乳化,所以唔會油膩。


SONIA RYKIEL 7 th Day Purifying Cleanser 深層潔膚粉 ($240 /30 packs @2g)



酵素煥顏面膜是潔顏粉同時也是面膜,內含酵素能夠徹底清潔毛孔內的汙垢、去除暗沉的老化角質、同時進行美白,使肌膚立顯白皙透明,達到一般產品無法達到的潔淨與美白效果。

在卸妝後使用。將一整包的酵素粉倒在手掌上,加入溫水調勻直至變成泥霜狀,然後像面膜一樣均勻敷在臉上。黑頭粉刺及暗沉部份加強按摩,效果更加。用溫水洗淨。



當酵素接觸到空氣,可是會起反應的!不過我都是分兩份,另一半和妹妹SHARE,因為一包對我來講太多了... @.@
我呢個混合性偏乾皮膚大約一星期一次 (當然有時會轉上面介紹既產品),每次我都係敷住黎沖涼,沖完涼先用微溫水洗淨,用左佢皮膚會見到白了一點,因為去左面上厚厚既角質,鼻頭黑頭都會相對少左,皮膚都滑左,之後用既產品會更吸收。

其實閃閃家中用來去角質的,起碼有五款以上!這三個是心水推介,可以溫和地去角質。下次再同大家介紹一下其實深層清潔去角質產品唷!






閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin