星期日, 1月 02, 2011

2010 最後一個 Bloggers Event: Laneige Fresh Mod 懷舊登場



如果有睇開我個部落格既話,記唔記得上年最後一個活動都係 Laneige 既呢(相關文章)!2010年既活動就安排左係30號晚,去左一間好懷舊既冰室!




"喜喜",就係係銅鑼灣既喜喜冰室,個活動六點開始,我個日六點幾先離開到公司,所以去到都成六點半有多,個化妝示範已經開始左 lu >.<="""""
六七十年代好誇張既妝容,黎到2011年咁就係有變化啦!所以今次個主題係叫 " Fresh Mod " ,主要都係顏色對比,用上橙、紅、綠色等,配合埋眼部既線條,重新演繹60年代既 Mod Look!!!!

今次既限量春日新品:




一睇就知係 Mascara 啦!但係佢唔係 Mascara 咁簡單呢!



Fresh Modernist Liner & Mascara Duo $210/ 5g
進一步呈現經典型格大眼,一支Duo是絕佳工具。這Duo既是眼線筆也是睫毛液。眼線筆筆頭纖幼,線條粗幼易於掌控,輕易為不同眼形塑造個人化的復刻風采。睫毛液質感豐盈而不厚重,使用時不會令睫毛一束束黏在一起或變成碎塊脫落,展現完美最sharp的眼神。
一邊係 Mascara 一邊係 Eye Liner ,呢個出街用好方便,帶一枝就有兩樣野,不過我諗唔岩油眼如我用了,因為佢係要用油黎落的,但如果唔係油眼既朋友仔就好岩用了!




Fresh Modernist Snow Crystal Lipstick $190/ 4g
質地如絲般順滑,持久貼服,塑造出兩種截然不同的Mod Look唇妝。共有兩種顏色:
YK28 Modernist Peach: 適合蜜糖膚色使用
LR08 Modernist Pink : 白晢皮膚最適用


呢枝個包裝同上年一樣,但顏色換上新色,兩隻色都好鐘意,不過白白地既閃閃當然偏好粉紅色啦!不過我自己唔太鐘意用 Lipstick ,所以呢........ 當然 Laneige 有照顧到唔用 Lipstick 既朋友仔啦!


用上官方圖片...因為...唔記得左影相,自己個枝又溜左係公司喎.... SORRY...用住呢張頂住先,(想睇實物上我明天 Upload 上閃閃的星球!留意留意唷!) !

Fresh Modernist Lipgloss $160/ 5g
淡粉紅和蜜桃橙當中間以閃銀色的顏色配搭,結合於同一支唇彩中,令它成為整個系列的獨特焦點。一經混合塗上,雙唇散發嬌嫩美態,展現閃爍耀目的光芒。
好得意既一枝 Lipgloss ,有三隻顏色,混合埋黎用就橙橙地帶粉紅,同有少少閃,我第二日已經囉住黎用,係唔駛好PINK 既時候用佢,好自然既感覺!




另外就係呢盒眼影,而家仲係冬天 (凍死閃閃.....>.<""") 未係咁岩用,不過到春天著花花裙既時候就好配搭!我抽中既係呢盒眼影呢!所以..... 春天的妝文應該會出現唷!^O^//

Fresh Modernist Shadow $240/ 7.5g

眼妝是Mod Look的精髓所在。眼影以橙、粉紅和綠三種最能夠代表60年代的鮮明色彩為主,不論組合使用或只選其一,都能塑造經典懷舊的感覺,配合黑色眼影與閃爍的珠光質地,令整體眼妝更具立體感。

三色眼影唔駛一定要用晒三隻色,橙搭粉紅,粉紅搭綠,綠搭橙色都會好有對比既感覺,仲有埋黑色閃閃地既眼影,搽係眼線位,加強返眼部既輪廓!




呢盒估下係咩黎?我初初睇到都估唔到佢係乜野黎,原來係.......

Fresh Modernist Blusher $230/ 9.5g 結合三種柔和色調,淺紫色、粉燈色與米黃色,一盒在手便能塑造理想輪廓。三色亦可獨立使用,以淡紫色為胭脂令膚色看起來更白皙通透;粉橙色特別適合蜜糖膚色使用;米黃色則可以在眉骨和鼻樑位置作光影之用,呈現更立體的面部輪廓。


真係冇諗過,胭脂會出現淡紫色呢,我諗淡紫色有調色既作用,不過因為我唔係咁好粉橙色,所以呢盒胭脂唔係咁岩我,但呢三個色都好得意呢,有Blogger 特地將手上的產品和這個交換 (我就將 Lip Stick 換 Lip Gloss :P)




個日因為工作上發生了點事,由29號晚已經不開心到30號 (就是在怪自己 >.<""") 所以那天沒有多拍照又沒有和其他 Bloggers 合照,不過冰室真的很懷舊,我地拍了數張相呢!

然後又因為肚子餓,所以吃了六件雞翼 ....>.< 好肥... 但太餓.... 對了...要減肥要減肥! 那天見到很多美美的 Bloggers ,靚靚,忍唔住一直望著 (希望沒有令人覺得我沒有禮貌吧=.=),女生將自己打扮得靚靚係真係好CHARM 的!(就是和自己說唷...不可以LAZY 呢....) 多謝 Laneige PR 們的細心安排,大家都過了一個愉快既晚上呢!出年見唷!
閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

1 則留言:

Karen 說...

真係好懷舊喎~我都想去冰室~一直未去過....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin