星期一, 1月 17, 2011

Beautylabo 泡泡染髮 ♦ 大容量適合長髮用的 ♦



今次閃閃同大家介紹既係呢個好似雪糕杯既 Beautylabo 泡泡染髮劑,我已經自家染左三次了,當初買既時候係因為店員介紹話容量較多,岩長髮用,平時我用其他染髮劑要用兩盒,呢個一盒搞掂 (不過最近我中長頭髮了....短了....)



內有手套,長條的是染色粉,是和那小樽透明的液體混合用,看到樽上寫上要上下chok大約30下!



先將透明的液體倒入,再加入染色粉,合上盒,chok 30下!泡泡就形成了!之後搽係頭髮上,等待三十分鐘,就可以用溫水沖洗。





泡泡染髮好方便,容易控制,這個份量多,連頭髮較厚的也夠用,有少許染髮的化學味,但不是很勁。而且有添加護髮成份。我這比較難上色的頭髮都上到色。好好用,所以推介給大家。

多買了這個 bitter chocolat ,新年前給頭髮上新色唷 。◕‿◕。♥

這個我是在螢之部屋買的,大約$89完一盒。



閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

1 則留言:

Gum 說...

呢個好用呀?
之前用果兩隻染髮都勁勁勁傷頭髮...
我依家唔係好敢用啦!
但係又想試下你講呢隻喎, 好得意咁:p

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin