星期四, 1月 13, 2011

泡泡修飾肌膚 ♦ shu uemura 妝前泡沫底霜



呢兩個星期又病又嘔咁,好不容易先好返啲啲,但又係持續唔多妥,入冬我都係咁樣,或者同我係夏天BB 有關吧,太冷的天氣... 真的令人不好受。
不過呢,點凍都好,都要打扮一下,護膚程序唔可以少,仲要化返個淡妝,上上星期個時睇雜誌見到 shu uemura 既妝前泡沫底霜,其實都出左一段時間,心諗用完手頭既 Make up base ,可以試下呢!跟住收到電話邀請試用,好開心呢!可以試用一下! (查實我都買好多化妝同護膚品架 >.<,一用完啲野好,忍唔住回購,駛既錢仲多過以前.....)

講返呢個泡沫底霜,今次試用係要自己去專門店囉,放工趕去囉,原來可以自己揀埋自己用既底霜顏色,佢有分自然杏色同埋粉紅色,SALES 姐姐好細心咁同我講解,因為我皮膚都算白,所以兩隻顏色都適合,但SALES 姐姐有問我多唔多紅印,如果多紅印,就揀自然杏色,咁可以遮蓋紅印,相反如果用粉紅色,佢既作用有白裡透紅既效果,所以如果有紅印就會突顯左!



如果平時化好淡妝未必搽粉底,都可以揀粉紅色,黎做底霜再上胭脂就出得街!
因為SALES 姐姐咁講,我就揀左粉紅色啦!

SALES 姐姐仲教我點用,佢提醒我咁既時候,唔好好似左邊咁樣咁,應該好似右邊呢張圖咁,咁後啲,咁會容易啲控制分量架!大家記住啦!


按一下,大約一個乒乓波既分量就足夠,淡淡粉紅色,泡沫好細密!好幼滑咁呢!新版仲有成 SPF 30 PA+++ 既防曬保護,足夠晒返 OFFICE 既我!(個泡泡好可愛,軟綿綿咁)


今次試用左好細心連埋五角形海綿,密封包裝,一包四件,SALES 姐姐話洗乾淨可以一直用!



五角形好似兩隻手指頭咁,SIZE 岩岩好,用佢黎上底霜岩岩好!



睇下效果,左邊係未搽妝前泡沫底霜,素顏皮膚唔係太好,有點暗粒又有點暗沉,右邊既係上左妝前泡沫底霜既效果,皮膚有點白裡透紅,明亮左,白淨左!


試用左幾日,有時有搽粉底,有時冇,不過可能我係乾性皮膚,我覺得對我黎講唔夠滋潤,所以底層護膚既保濕精華唔可以少!但用左佢粉底的確比較貼,而且好滑呢!唔搽粉底單搽胭脂都好OK !而且泡泡好易用呢!

多謝 SHE.COM X SHU UEMURA 今次安排既試用,個人覺得好好用,下次回購會試下自然杏色,另外想讚下 SHU UEMURA 個SALES 姐姐好細心!我睇唔清楚佢個名,A字頭既SALES 姐姐,係LANGHAM PLACE 個間 SHU UEMURA,下次我如果買野都會去個度搵佢呢!^^

天氣好凍,大家小心身體唷!^O^//



閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin