星期二, 1月 25, 2011

30天的減肥初體驗 ♦ EVERGREEN纖得健

最近天氣好凍,成日都好想食野,諗住要多啲能量 (@.@我知道係籍口!),之前係 Elyze 既療程又就做完 (係喎,要同大家分享返上次既體驗先得),但係好凍加唔戒口勁食既情況下,又肥返>.<~~~~

但係,係明明知道,冬天不減肥,夏天就徒傷悲,但... 又好凍... 真係唔多想郁....,呢個時候收到 PR 既邀請試食減肥產品,聽到話冇西藥成份同埋係天然草本,咁好啦!就試下啦!



我試食既係 Healthy Slim 同 Oil Slush,因為想我試食一個月,所以我有30粒既 Healthy Slim,而 Oil Slush因為係比要食好多野既時候先食,所以唔駛成日食!



而且好好既一樣野係,佢係早餐後食,如果係餐前食,我多數會唔記得的 -,-.....



睇返成份,睇落好天然咁,好啦!就做白老鼠啦!今朝我已經開始食左第一粒,PR 話十日就可以見到少少效果,一個月可以減到四至六磅!我今日磅過重... (真係唔想公開... ) 2011年1月25日既我,係126磅,我會係第十日, 第二十日,同第三十日同大家報告一次 (^3^ 希望我記得啦....hahahaa)

PR 提我話叫我照平日咁飲食就可以,當然係可以減少一啲份量會更好,另外係做返少少運動!最近 D/L 左一個APPS 好好用,同運動有關,等我係第十日同大家分享一下唷!


題外話,今日見到大家post左上星期六去不眠王子五週年派對既相,我都好想同大家分享返呢!等我唷>>>>>>>>>>>

題外題外話,最近大家多了留言給我 (因為閃閃個BLOG 一向留言是好少好少的) 但知道大家有來探閃閃,已經很開心!想說的是,閃閃有很多名,例如閃閃,小藍,LITTLEBLUE,TAMMY 等等等等,最近有朋友仔留言叫我做「星球妹」很有趣呢!嘻嘻,看見的時候真的由心內笑出來的唷!希望大家都多多留言給「星球妹」唷!


閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

3 則留言:

Kiki 說...

重量你可以將依家叫做X, 之後用X-Y來代表嘛, 嘻嘻!
PR有無話呢隻野零售價會係點? 好吸引好有興趣呢~如果效果+PRICE OK, 我會想試, XD

閃閃星小藍 說...

Kiki > 係喎係喎~~ X-Y ,我記住先得!
佢冇話零售價呢,幾錢唔太記得,要再問,但佢係一粒一粒咁計的!我只係記得貴!
就因為佢唔係普通係街買幾百蚊一盒食一個月個啲,所以我先想分三篇文黎睇下佢係咪真係WORK 呢!

Kiki 說...

逐粒計, 一定貴啦.....
如果呢間公司夠膽既, 應該搵我做試用, 效果會明顯D (因為你得12X磅, 我既磅數多你最少3成), 哈哈!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin