星期日, 1月 16, 2011

Trivani 無毒害產品

哈哈哈哈,真係唔好意思,我呢排更新的很慢很慢....希望可以追返進度,加油唷 (@@和自己說.........) ,TRIVANI 之前有介紹過 (相關文章),當日有四款產品,可以比我地返屋企試用,而家同大家分享返啦!



滋養洗髮水 Nourishing Shampoo $158/250G
採用 Capispheres 配方,可以自然地與頭髮緊密結合,用後能夠長久滋養頭髮和強健髮質。我們的獨特配方有助於減少頭髮靜電,有保濕功效,讓您的頭髮更柔軟和健康,並易於打理。



這個半透明不易起泡既洗髮水,可能因為冇添加化學起泡劑,所以唔會太多泡,不過都冇影響使用。

滋潤護髮素 Nourishing Conditioner $158/250G
專門用於補充頭髮水分及改善髮質,可有效地清除頭髮油脂,您用過之後一定愛不釋手。我們的配方包含大豆蛋白和多種天然萃取物,讓您的頭髮保持柔軟,有光澤,並易於打理,還能夠保護頭髮免受紫外線之侵害。


護髮素呢,冇假滑感,頭髮好柔順咁。用左呢套洗頭用品一段時間,都幾好用,頭髮都好滑咁。





純淨牙膏 Toothgel $124/145G
Trivani 潔牙凝膠是安全無害的,可以替代普通牙膏。我們的潔牙凝膠遵循嚴格的「Do No Harm Philosophy™ (對健康害)」理念,包含功效與氟化物相同之安全成分,不會健康造成任何危害。我們的潔牙凝膠還加入天然薄荷味道,您的口腔保持無比清爽的感覺。最好的一點是,本產品對於任何年齡的人士都是安全無害的,這樣您現在就可以自己小孩養成刷牙的習慣,而不會給他們帶來任何傷害。




我地平時用既牙膏都好多化學同有毒既物質,用係口既野可能食左啲落肚添!呢個牙膏我用左一段時間,間唔中轉返用平時啲牙膏就覺得啲牙膏好大陣化學味.... 睇黎...用完呢支都要再買......


純淨漱口水 Mouth Rinse $113/500ML
最新研製的含天然薄荷的漱口水後,您會感覺非常舒服。我們的配方成分包括經驗證之天然皂樹皮萃取物和 Anthium Dioxide®,能夠促進口腔健康,而且全天然薄荷味道讓您早晨在漱口時心情爽快,感覺舒服。



清到好似水咁,我好鐘意佢入口唔"拿"口,之前EX BF 用李XXX 既漱口水,"拿"到條脷冇左知覺,我叫佢轉用OXXX B,好好多,但我諗用呢個會仲好,佢個味有啲古怪但唔係難入口,重點係佢唔"拿"口!而且又係無毒害產品!我諗$113 有500ML 都唔算太貴既.....

不過呢個品牌係以傳銷形式經營,所以大家買既時候就應該小心選擇唔好因為傳銷關係大量買入,應該揀岩自己既產品用。


閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin