星期二, 2月 15, 2011

挑戰橙色系彩妝 ♥ Sofina AUBE couture

♥ 情人節快樂唷♥

雖然過左情人節啦,但黎緊都仲有我地中國人既情人節,又可以過一個 ♥ ♥ sweet sweet ♥ ♥ 既晚上,雖然閃閃未有情人,但係都過左個相當不錯的情人節,希望下年既情人節會有情人陪我過啦!^^

不過呢,閃閃由年廿幾開始就病,病情好反覆無常,尋日仲又暈又想嘔,最後頂唔住,情人節都要去睇醫生添,又要食藥了,可能天氣太冷既關係,希望會快啲好返啦!(所以新年聽得最多係:身體健康)



個部落格停左好耐冇更新,真係好對唔住大家呢,希望精神返啲,更新多點唷。首先係黎挑戰一下橙色彩妝,認識我既朋友,都知道我係粉紅色系列既朋友來,平時 唔會買橙色系既化妝品,今次係 Facebook Sofina 既活動上,抽中左可以試用 AUBE couture ,因為隨機關係,閃閃抽中左既係橙色既系列。呢個對閃閃係大挑戰黎呢!好啦!同大家分享一下呢個橙色系彩妝啦!((真係唔好意思,遲左出妝文!))




♥ Designing Shine Eyes ♥ #538 橙棕色系



我好鐘意 Sofina 係設計上既用心,我地平時要打開一啲眼影盒,一定要雙手黎打開,但 Aube Couture 既設計,係可以單手就自動打開盒蓋,呢個係第一個讚 ♥



♥ 另一要讚既係,佢包括既工具,已經分好左係用咩顏色或者部位既時候用,而且工具都係細心咁設計過,好似 D ,有少少微向上的!可以岩岩好將眼影搽係適當既位置!




♥ 第三個讚位就係眼影設計成一個眼形,要將眼影搽係咩位置,一目了然!




先黎一張素顏照,真係 so sorry 呢,我病到七彩,實在太病樣!(只搽了BB CREAM 做底)



左上:未搽眼影
右上:先搽了 A 在眼蓋上
左下:再搽粉橙色的 B 在眼窩下
右下:再將 C 搽係眼尾和眼線位

最後將 D 珍珠光影,搽係眼皮中央,增加立體既效果!(我唔係影得太清楚,找來官網圖,大家可以清楚點唷!)





♥ Designing Puffy Cheek ♥ #414 橙紅色



新買返黎,要跟指示,先拎開胭脂導向環,然後按下!






胭脂導向環既用處係令自己更加清楚胭脂既位置。如上圖!



♥ 只要輕輕咁印上,就可以皮膚有做完運動般既效果,但記得要印上,因為佢有少少閃粉,如果搽,係會令海綿帶走閃粉,輕輕印上就可以了!




♥ Designing Premium Rouge ♥ #RD582

我平時唔塗唇膏的,不過呢個液態既唇膏又幾好用,唔會好似某啲唇膏好乾咁,而且佢既設計亦好方便塗!


可以貼住咀唇,好容易用,不過呢個偏紅色太深了。但影相出來效果又不錯,我應該會購買一枝粉紅色點的。嘻嘻。





最後附上一張冇搽唇膏,另一張有搽的,兩者感覺原來都差好遠呢,雖然都有搽胭脂,但加埋唇膏又真係精神好多呢,第一次挑戰橙色系既彩妝!原來都唔錯呢!嘻嘻!




真係非常多謝 Sofina 既安排,本來我收到既時候,都好擔心自己唔岩用呢啲色系,但化左出黎效果又好好喎,而且胭脂印下印下就用到,好方便!眼影又有晒工具,我最欣賞係佢地會用家方面去諗點樣設計!抵讚呢!

我去訓了,要食藥訓了。



閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

4 則留言:

Kiki 說...

保重身體呀~ 個胭脂導向環看來幾好用咁WOR....

閃閃星小藍 說...

Kiki,
多謝你,其實習慣左就唔需要用!

Mikithequeen 說...

你真系要保重身体呢, 成日都见你话病~

閃閃星小藍 說...

Miki, THanks, I will take care ar!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin