星期一, 2月 21, 2011

用完一枝又一枝 ♥ 油眼人必試 L'Oreal Curl Impact Collagene Mascara



如果有來看過我的文章,應該知道我是油眼人,最怕用眼睫毛液甩到眼肚變左熊貓眼,L'Oreal 係我一個長期都會回購既眼睫毛液品牌 (相關文章) 無論是試用或是自購,都用上很多很多枝了,由紅到藍到今次的金色,我都是忠實 Fans !

忠實的程度是,抽不中試用都要自購,對!所以這篇不是試用文,是分享文唷!

最新推出的的是 L'Oreal Curl Impact Collagene 震撼捲曲豐盈睫毛液,我係萬寧亂逛時已經發現到,但因為係專門店會員購買會有折,所以我留返經過旺角朗豪坊的專門店時購買!



說真的,我很少用雙頭白色那邊,所以今次出單頭,很合我心水!
Curl Impact Collagene 的刷頭也有設計過,分有 Front 和 Side ,Front 那邊是很有 S 形曲線,是用來在眼睫毛的根部,以 Z 形上,增加眼睫毛的濃密 Volume 感,另外的 Side 是在眼睫毛尖處,拉出纖長 Curl 感。

〈Before〉



〈After〉


眼睛有放大的效果唷。這是我的大愛 ♥ 妝品之一,如果你也是油眼,也要試試唷!但要注意的是,這類用溫水可以卸除的 Mascara ,一般膠質也比較重,捲曲效果較難持久,要間唔中用眼睫毛夾一夾。但因為以溫水卸除太方便了,我的方法是沖涼時用溫水濕一濕,沖完涼濕濕既手輕輕一掃就會一條條甩出黎,一條條甩出黎既好處係唔會暈染眼肚,有啲品牌出品也可以用溫水落但會係甩色出黎,咁眼肚一樣會糟映!

還有這枝眼睫毛液原來添加水溶性膠原蛋白,可以內而外滲透眼睫毛並提升保水度,可以保水之餘豐盈雙眼呢!


閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

2 則留言:

匿名 說...

請問你有用過"Loreal Volume Shocking Mascara" (黑金)那枝嗎?如有,你覺得還枝的效果更長&密?Thanks~

閃閃星小藍 說...

EE,,,又好似冇試過喎~~~

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin